BeneFits 2020

BeneFits 2020

Szakmai konferencia


Idén is ideje, hogy egy kicsit szélesebb körben tekintsünk a cafeteriára. Ezt a célt tűzte ki a BeneFits 2020 című konferencia.

 

Továbbra is konkrét, gyakorlatias megoldásokkal, dokumentum mintákkal érkezünk a rendezvényre, hogy egyszerűen átalakíthassa juttatási kínálatát a 2020-as év elvárásaihoz.

Az adótörvények puszta ismerete sajnos kevés egy jó juttatási rendszer működtetéséhez. Legalább ilyen fontos ismerni azt, hogyan valósítsuk meg a törvényi elvárásokat.

 

 

Emellett kudarcba fullad a juttatási rendszer akkor is, ha:

- a munkáltató a kelleténél több adminisztrációt vesz magára, mely nem csak a törvényi szabályozásból adódhat, hanem akár a szolgáltatók elvárásaiból is.
- a munkáltató nem ismeri az újonnan megjelent lehetőségeket

- a munkavállalók nem érzik értékesnek a kapott juttatásokat

 

A 2020-as törvényi szabályok új lehetőségeket és feladatokat is vonnak maguk után:

1. Az új törvénybe illő új lehetőségeket, kötelezettségeket mind a munkáltatónak, mind a munkavállalónak meg kell ismernie és értenie.
2. A 2020-ban használt juttatási elemek megismerése nem merül ki a rájuk vonatkozó adózási szabályok összegyűjtésében.

 

BeneFits 2020 - szakmai konferencia, ahol a törvényi kereteken kívül részletesen áttekintjük:

- az egyes lehetőségek megvalósítási módját
- új juttatási trendeket
- a munkáltató feladatait a 2020-as működtetéshez kapcsolódóan.
- a dolgozókat érintő legfontosabb információkat, hiszen nélkülük jövőre sem lehet sikeres a cafeteria.

- a szolgáltatóknál várható pozitív, negatív változásokat, melyek ismerete komoly meglepetésektől óvja meg a munkáltatót.

Ráadásul az információkat első kézből közvetlenül a szolgáltatóktól, az alkalmazóktól hozom a konferenciára. Olyanok mesélik el terveiket, tapasztalataikat, akik maguk is részt vesznek az új környezet alakításában, vagy kiemelkedően sikeresek a gyakorlati megvalósításban.

Emellett lehetőség lesz a cafeteria alkalmazók közti intenzív tapasztalatcserére is.


A korábbi évek résztvevői ilyen véleményekkel távoztak:


*  A jövő évi tervezéshez igazán hasznos információkat biztosító rendezvény. - Empergel Irén * Kompenzációs és juttatási munkatárs - Magyar Posta Zrt.


*  Jó, hogy mindig meg tud újulni a rendezvény... - Major Mária * HR működéstámogató senior specialista - Magyar Telekom Nyrt.


* Tavaly már részt vettem, és most sem csalódtam, magas színvonalú rendezvény volt. - Takács Zoltánné * Humánpolitikai munkatárs - MVM Paksi Atomerőmű Zrt.


* Átfogó volt, pörgős, ideális hosszúságú előadások, kellő mértékű szünetekkel, gyakorlatias, tapasztalt előadók. - Pusztai Anikó * HR generalista - CG Electric Systems Zrt.


* Rengeteg mindent megtudtam pl. a lakáscélú támogatásról... - Hermann Helga * HR generalista - National Instruments Hungary Kft.


* Meglepetés volt számomra az egészségszűrés és a kóstoló. - Kármánné Erika * Munkaügyi ügyintéző - bérszámfejtő - Tresser Restaurants Kft.


 

...és a 2018-as hangulat:

 


Tervezett program

9:00-9:30 Regisztráció

9:30-9:40 Megnyitó - Fata László a Cafeteria TREND magazin szakértője

9:40-10:30 A munkáltatót terhelő adókötelezettséggel és adómentesen adható juttatások
Előadó: Kopányiné Mészáros Edda - tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály

10:30-11:50 Szünet

11:50-11:30 Hogyan valósítsam meg a törvényi elvárásokat? 
Milyen dokumentumokra, nyilatkozatokra lesz szükségem 2020-ban? Új juttatások, új koncepciók a gyakorlatban
Előadó: Fata László – a Cafeteria TREND magazin szakértője


A résztvevők a gyakori juttatások megvalósításához szükséges kész dokumentumokat és a SZÉP Kártya szabályozásához készített új tananyagomat is megkapják a rendezvényen.

11:30-11:55 MKB Pénztárak megoldásai a munkaerő piaci kihívásokra
Előadó: Danczák Balázs – értékesítési vezető, MKB Nyugdíjpénztár és MKB-Pannónia Egészség- ás Önsegélyező Pénztár 


11:55-12:10 MKB SZÉP KÁRTYA: Segítség a mindennapokban
Előadó: Lehoczky László – cafetéria tanácsadó, MKB Bank Nyrt.  

12:10-12:55 Ebédszünet

12:55-13:25 Vitathatatlan win-win szituáció a juttatások terén?!
A megoldás, amit minden munkaadó keres…
Előadó: Dr. Mórik Gyula - a SIS Vitalis egészségmodell alapítója és orvos igazgatójaSIS Vitalis Kft.

13:25-13:45 Elektronikus sport- és kultúra jegy cafeteria megoldás cégek részére automatizáltan a Jegy.hu rendszerén keresztül
Előadó: Országh Örs - innovációs igazgató, InterTicket Kft.

13:45-14:15 A célzott szolgáltatások első éve, egészségpénztári és nyugdíjpénztári tapasztalatok.
Előadó: Váradi Péter - A Prémium Egészségpénztár Igazgatótanácsának Elnöke

14:15-14:35 Szünet

14:35-15:15 Kerekasztal – munkáltató jó gyakorlatok

  • Bere Zsuzsanna- juttatási elemző, NI Hungary Kft. (National Instruments)
  • Erőss Anna Lenke - Head of Team Business Operations, IT Services Hungary
  • Palocsay Géza - ügyvzető, Adevinta (Jófogás, Használtautó.hu, AUTÓNAVIGÁTOR.HU)


15:15-15:30 Kérdések és válaszok

 

 

>>>A program a rendezvény időpontjáig változhat.<<<


 

Időpont: 2019.11.28.     09:00-16:00 

 

Helyszín: Lurdy Ház, 9-es terem (1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14. )



MENNYIBE KERÜL?

Részvételi díj: 17.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 21.590 Ft/fő)

Kedvezmények:

 1. A Cafeteria TREND Klub tagjai (a magazin éves előfizetői>>) ingyenesen vehetnek részt a rendezvényen, de fontos, hogy ők is regisztráljanak az alábbi űrlapon.
2. Partnerkedvezmények igénybevételéhez használja a megfelelő kódot + pl. klub kártya száma stb.

3. Amennyiben egy munkáltatótól több résztvevő érkezik, úgy kísérő munkatársak részvételi díja 14.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 17.780 Ft/fő)

Az ár tartalmazza a képzést, a kiadott háttéranyagokat.
Étkezésről, frissítőről mindenki önállóan gondoskodhat a Lurdy Ház étkező szigetén. 

  
Hozza el ismerősét, gazdasági vezetőjét, könyvelőjét, személyügyért, béren kívüli juttatásokért felelős munkatársait is! 

 


 

Jelentkezzen most az alábbi űrlap kitöltésével.


Az űrlap kitöltése után egy visszaigazolást kap e-mailben, majd küldöm a részvételi díjat tartalmazó átutalási számlát.
A konferencia előtt pedig kap tőlem még egy részletes tájékoztatót.

Többen kérdezték tavaly, hogy részt vehetnek-e a konferencián, ha esetleg nem érkezik meg addig a részvételi díj utalása.
Természetesen minden jelentkezőt szeretettel látunk, és a belépéshez elegendő lesz névvel, cégnévvel regisztrálni. (vagy az e-mailben küldött gyors regisztrációs lappal)
Nem szükséges utalási bizonylatot, klub kártyát stb. hozni. 


Jelentkezési határidő: 2019.11.26.  14:00  


Ügyfélszolgálat: Balogh Éva (.(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet))
Tel: +36 70  327 9216 


Jelentkezési lap

Az Ön neve:*
E-mail a kapcsolattartáshoz:*
Telefonszám a kapcsolattartáshoz:
TREND Klub kártya száma (vagy egyéb kedvezmény kód):
Résztvevők száma:
Résztvevők nevei:
Számlázási cí­m (cégnév, cí­m):
Megjegyzés:
A megrendelés elküldésével elfogadom az /adatvédelmi irányelveket/, adataim kezeléséhez önkéntesen hozzájárulok.:*

Rólunk mondták

Az egyes béren kí­vüli juttatásokra vonatkozó törvények kifejtése és azok gyakorlatba való átültetése sok segí­tséget jelent számomra valamint nagyban elősegí­ti ezek helyes betartását.

Szlapák Angelika

személyügyi munkatárs

Elmű Nyrt.

"Minden új dologgal azonnal szembesülök, figyelmeztet a buktatókra, sok ötletet tudok hasznosítani, megosztják velem mások problémáit, hibáit, ezáltal én már elkerülhetem őket."

"A mostani előadás alapján több partneremnek is konkrét ajánlásokat fogok tenni, ami természetesen a mi cégünk jó hírnevét emelheti."

Németné Gelányi Gabriella

Ügyvezető

Monde Pénzügyi Tanácsadó Kft.

TREND Klubról

"Minden rendezvényre kérdésekkel érkezem és örülök annak, hogy minden választ meg is kapok."

Boda Piroska

Senior HR Specialista

NI Hungary Kft. Debrecen

"Minden cafeteriával dolgozó embernek ajánlom ezeket a Kerekasztal összejöveteleket, ill. a TREND Klubhoz való csatlakozást, mert itt olyan tapasztalatokat tud cserélni, amely a további munkához elengedhetetlen és hasznosítani tud."

"Azért szeretek a Cafeteria TREND által szervezett szakmai konferenciákon részt venni, mert egyszerűen, érthetően foglalja össze nemcsak elméleti szinten, hanem gyakorlati példákon is szemléltetve az adótörvényekben és a béren kívüli juttatásokban rejlő lehetőségeket."

Szaniszlóné Pásztor Erzsébet

Főmunkatárs

BorsodChem Zrt.