BeneFits 2020

BeneFits 2020

Szakmai konferencia


Idén is ideje, hogy egy kicsit szélesebb körben tekintsünk a cafeteriára. Ezt a célt tűzte ki a BeneFits 2020 című konferencia.

 

Továbbra is konkrét, gyakorlatias megoldásokkal, dokumentum mintákkal érkezünk a rendezvényre, hogy egyszerűen átalakíthassa juttatási kínálatát a 2020-as év elvárásaihoz.

Az adótörvények puszta ismerete sajnos kevés egy jó juttatási rendszer működtetéséhez. Legalább ilyen fontos ismerni azt, hogyan valósítsuk meg a törvényi elvárásokat.

 

 

Emellett kudarcba fullad a juttatási rendszer akkor is, ha:

- a munkáltató a kelleténél több adminisztrációt vesz magára, mely nem csak a törvényi szabályozásból adódhat, hanem akár a szolgáltatók elvárásaiból is.
- a munkáltató nem ismeri az újonnan megjelent lehetőségeket

- a munkavállalók nem érzik értékesnek a kapott juttatásokat

 

A 2020-as törvényi szabályok új lehetőségeket és feladatokat is vonnak maguk után:

1. Az új törvénybe illő új lehetőségeket, kötelezettségeket mind a munkáltatónak, mind a munkavállalónak meg kell ismernie és értenie.
2. A 2020-ban használt juttatási elemek megismerése nem merül ki a rájuk vonatkozó adózási szabályok összegyűjtésében.

 

BeneFits 2020 - szakmai konferencia, ahol a törvényi kereteken kívül részletesen áttekintjük:

- az egyes lehetőségek megvalósítási módját
- új juttatási trendeket
- a munkáltató feladatait a 2020-as működtetéshez kapcsolódóan.
- a dolgozókat érintő legfontosabb információkat, hiszen nélkülük jövőre sem lehet sikeres a cafeteria.

- a szolgáltatóknál várható pozitív, negatív változásokat, melyek ismerete komoly meglepetésektől óvja meg a munkáltatót.

Ráadásul az információkat első kézből közvetlenül a szolgáltatóktól, az alkalmazóktól hozom a konferenciára. Olyanok mesélik el terveiket, tapasztalataikat, akik maguk is részt vesznek az új környezet alakításában, vagy kiemelkedően sikeresek a gyakorlati megvalósításban.

Emellett lehetőség lesz a cafeteria alkalmazók közti intenzív tapasztalatcserére is.


A korábbi évek résztvevői ilyen véleményekkel távoztak:


*  A jövő évi tervezéshez igazán hasznos információkat biztosító rendezvény. - Empergel Irén * Kompenzációs és juttatási munkatárs - Magyar Posta Zrt.


*  Jó, hogy mindig meg tud újulni a rendezvény... - Major Mária * HR működéstámogató senior specialista - Magyar Telekom Nyrt.


* Tavaly már részt vettem, és most sem csalódtam, magas színvonalú rendezvény volt. - Takács Zoltánné * Humánpolitikai munkatárs - MVM Paksi Atomerőmű Zrt.


* Átfogó volt, pörgős, ideális hosszúságú előadások, kellő mértékű szünetekkel, gyakorlatias, tapasztalt előadók. - Pusztai Anikó * HR generalista - CG Electric Systems Zrt.


* Rengeteg mindent megtudtam pl. a lakáscélú támogatásról... - Hermann Helga * HR generalista - National Instruments Hungary Kft.


* Meglepetés volt számomra az egészségszűrés és a kóstoló. - Kármánné Erika * Munkaügyi ügyintéző - bérszámfejtő - Tresser Restaurants Kft.


 

...és a 2018-as hangulat:

 


Tervezett program

9:00-9:30 Regisztráció

9:30-9:40 Megnyitó - Fata László a Cafeteria TREND magazin szakértője

9:40-10:40 A munkáltatót terhelő adókötelezettséggel és adómentesen adható juttatások
Előadó: Kopányiné Mészáros Edda - tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály

10:40-11:00 Szünet

11:00-11:50 Hogyan valósítsam meg a törvényi elvárásokat? 
Milyen dokumentumokra, nyilatkozatokra lesz szükségem 2020-ban? Új juttatások, új koncepciók a gyakorlatban
Előadó: Fata László – a Cafeteria TREND magazin szakértője

A résztvevők a gyakori juttatások megvalósításához szükséges kész dokumentumokat is megkapják a rendezvényen.


11:50-15:00 Szakértői előadások

Előadó: Szervezés alatt



15:00-15:30 Kérdések és válaszok

 

>>>A program a rendezvény időpontjáig változhat.<<<


 

Időpont: 2019.11.28.     09:00-16:00 

 

Helyszín: Lurdy Ház, 9-es terem (1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14. )



MENNYIBE KERÜL?

Részvételi díj: 17.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 21.590 Ft/fő)

Kedvezmények:

 1. A Cafeteria TREND Klub tagjai (a magazin éves előfizetői>>) ingyenesen vehetnek részt a rendezvényen, de fontos, hogy ők is regisztráljanak az alábbi űrlapon.
2. Partnerkedvezmények igénybevételéhez használja a megfelelő kódot + pl. klub kártya száma stb.

3. Amennyiben egy munkáltatótól több résztvevő érkezik, úgy kísérő munkatársak részvételi díja 14.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 17.780 Ft/fő)

Az ár tartalmazza a képzést, a kiadott háttéranyagokat.
Étkezésről, frissítőről mindenki önállóan gondoskodhat a Lurdy Ház étkező szigetén. 

  
Hozza el ismerősét, gazdasági vezetőjét, könyvelőjét, személyügyért, béren kívüli juttatásokért felelős munkatársait is! 

 


 

Jelentkezzen most az alábbi űrlap kitöltésével.


Az űrlap kitöltése után egy visszaigazolást kap e-mailben, majd küldöm a részvételi díjat tartalmazó átutalási számlát.
A konferencia előtt pedig kap tőlem még egy részletes tájékoztatót.

Többen kérdezték tavaly, hogy részt vehetnek-e a konferencián, ha esetleg nem érkezik meg addig a részvételi díj utalása.
Természetesen minden jelentkezőt szeretettel látunk, és a belépéshez elegendő lesz névvel, cégnévvel regisztrálni. (vagy az e-mailben küldött gyors regisztrációs lappal)
Nem szükséges utalási bizonylatot, klub kártyát stb. hozni. 


Jelentkezési határidő: 2019.11.26.  14:00  


Ügyfélszolgálat: Balogh Éva (.(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet))
Tel: +36 70  327 9216 


Jelentkezési lap

Az Ön neve:*
E-mail a kapcsolattartáshoz:*
Telefonszám a kapcsolattartáshoz:
TREND Klub kártya száma (vagy egyéb kedvezmény kód):
Résztvevők száma:
Résztvevők nevei:
Számlázási cí­m (cégnév, cí­m):
Megjegyzés:
A megrendelés elküldésével elfogadom az /adatvédelmi irányelveket/, adataim kezeléséhez önkéntesen hozzájárulok.:*

Rólunk mondták

"Jó hangulatú, kiemelkedően szakmai előadások élvezetes stílusban."

Süveg Tibor

HR Manager

Bank of China Limited Mo.-i Fióktelepe

"Megerősített a cafeteria bevezetése mellett."

Resszer Ágnes

Munkaügyi ügyintéző

Baumit Kft.

"Amiről ezeken a konferenciákon nem esik szó, az valószínűleg nincs is."

Égerné Mucsi Krisztina

Kompenzációs munkatárs

Chinoin Zrt.

TREND Klubról

"Nagyon hasznos, naprakész információkat kaptunk."

Őriné Péter Olga

pénzügyi igazgató

FERRO-PENT KFT.

"Professzionális szervezés, professzionális előadók."

Baksai Zoltán

HR-szakértő

Generali - Providencia Zrt.

"Nagyon jó, hogy sokrétű információ cserélhet gazdát a már bevezetett rendszerekből.

Őriné Péter Olga

pénzügyi igazgató

FERRO-PENT KFT.