BeneFits 2025.

BeneFits 2025.

Szakmai konferencia


Idén is ideje, hogy egy kicsit szélesebb körben tekintsünk a cafeteriára. Ezt a célt tűzte ki a BeneFits 2025. című konferencia.

 

Továbbra is konkrét, gyakorlatias megoldásokkal, dokumentummintákkal érkezünk a rendezvényre, hogy egyszerűen átalakíthassa juttatási kínálatát a 2025-ös év elvárásaihoz.

Az adótörvények puszta ismerete sajnos kevés egy jó juttatási rendszer működtetéséhez. Legalább ilyen fontos ismerni azt, hogyan valósítsuk meg a törvényi elvárásokat.

 

 

Emellett kudarcba fullad a juttatási rendszer akkor is, ha:

- a munkáltató a kelleténél több adminisztrációt vesz magára, mely nem csak a törvényi szabályozásból adódhat, hanem akár a szolgáltatók elvárásaiból is.
- a munkáltató nem ismeri az újonnan megjelent lehetőségeket

- a munkavállalók nem érzik értékesnek a kapott juttatásokat

 

A 2025-ös új törvényi szabályok majd lehetőségeket és feladatokat is vonnak maguk után:

1. Az új törvénybe illő új lehetőségeket, kötelezettségeket mind a munkáltatónak, mind a munkavállalónak meg kell ismernie és értenie.
2. A 2025-ben használható juttatási elemek megismerése nem merül ki a rájuk vonatkozó adózási szabályok összegyűjtésében.

 

BeneFits 2025 - szakmai konferencia, ahol a törvényi kereteken kívül részletesen áttekintjük:

- az egyes lehetőségek megvalósítási módját
- új juttatási trendeket
- a munkáltató feladatait a 2025-ös működtetéshez kapcsolódóan.
- a dolgozókat érintő legfontosabb információkat, hiszen nélkülük jövőre sem lehet sikeres a cafeteria.

- a szolgáltatóknál várható pozitív, negatív változásokat, melyek ismerete komoly meglepetésektől óvja meg a munkáltatót.


Ráadásul az információkat első kézből közvetlenül a szolgáltatóktól, az alkalmazóktól hozom a konferenciára. Olyanok mesélik el terveiket, tapasztalataikat, akik maguk is részt vesznek az új környezet alakításában, vagy kiemelkedően sikeresek a gyakorlati megvalósításban.


Emellett lehetőség lesz a cafeteria alkalmazók közti intenzív tapasztalatcserére is.


 

...és a korábbi hangulat:

 


Tervezett program
 

9:00-9:30 Regisztráció

9:30-9:40 Megnyitó - Fata László a Cafeteria TREND magazin szakértője

9:40-10:30 A munkáltatót terhelő adókötelezettséggel és adómentesen adható juttatások
Előadó: Kopányiné Mészáros Edda - tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály

10:30-11:00 Szünet - személyes kérdések megválaszolása

11:00-11:30 Hogyan valósítsam meg a törvényi elvárásokat? 
Milyen dokumentumokra, nyilatkozatokra lesz szükségem 2025-ben? Új juttatások, új koncepciók a gyakorlatban
Előadó: Fata László – a Cafeteria TREND magazin szakértője


A résztvevők a gyakori juttatások megvalósításához szükséges kész dokumentumokat megkapják a rendezvényen.


11:30-11:50 Pénztárak a juttatási rendszerben
Előadó: szervezés alatt

11:50-12:10 Széchenyi Pihenő Kártya  - hírek és megvalósult újdonságok
Előadó: szervezés alatt

 

12:10-13:10 Ebédszünet

13:10-13:40 Digitálizáció a juttatásoknál
Előadó: szervezés alatt

13:40-14:20 Munkáltatói gyakorlatok - KEREKASZTAL
Résztvevők: 
Szervezés alatt

14:20-14:40 Szünet

14:40-15:00 Slágerjuttatások 2025-re
A beszélgetés résztvevői: Szervezés alatt

15:00-15:30 Kérdések és válaszok - Konferencia zárása

 

 

>>>A program a rendezvény időpontjáig változhat.<<<


 

Időpont: 2024.11.28.     09:00-16:00 

 

Helyszín: Lurdy Ház, 9-es terem (1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14. )



MENNYIBE KERÜL?

Részvételi díj: 

     2024.11.08.  12:00-ig:        35.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 44.450 Ft/fő) 

     Ezt követően:        40.000 Ft + 27% ÁFA/fő, azaz 50.800 Ft)

Kedvezmények:

 1. A Cafeteria TREND Klub tagjainál (a magazin éves előfizetői>>) 1 fő ingyenesen vehet részt a rendezvényen, de fontos, hogy ők is regisztráljanak az alábbi űrlapon. Kiemelt előfizetőknél 2 fő ingyenesen vehet részt.

Ha Ön a Cafeteria TREND Klub tagja, és nem hoz magával munkatársakat, akkor kérem, írja a Klubkártya számát az űrlapba, és a számlázási, postázási címet természetesen nem kell kitöltenie.
(Ha nem tudja a kártya számát hívja nyugodtan a jelentkezéshez Fata Emőkét a 70 327 9216-os számon, és ő regisztrálja Önt.) 


2. Amennyiben egy munkáltatótól több résztvevő érkezik, úgy kísérő munkatársak részvételi díja 25.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 31.750 Ft/fő)

Az ár tartalmazza a képzést és a kiadott háttéranyagokat.
Étkezésről, frissítőről mindenki önállóan gondoskodhat a Lurdy Ház étkezőszigetén. 

  
Hozza el ismerősét, gazdasági vezetőjét, könyvelőjét, személyügyért, béren kívüli juttatásokért felelős munkatársait is! 

 


Amennyiben bankkártyával szeretné fizetni a részvételi díját, látogasson el a webshopba>>>
 


Átutalással törtőnő fizetéssel jelentkezzen most az alábbi űrlap kitöltésével.


Az űrlap kitöltése után egy visszaigazolást kap e-mailben, majd küldöm a részvételi díjat tartalmazó átutalási számlát.
A konferencia előtt pedig kap tőlem még egy részletes tájékoztatót.


Jelentkezési határidő: 2024.11.26.   12:00

 


Ügyfélszolgálat: Fata Emőke (.(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet))
Tel: +36 70  327 9216 


Jelentkezési lap