2016.12.01-én megrendezésre került a Cafeteria Panoráma 2017. Konferencia.
A rendezvény jó alapot adott arra, hogy egy munkáltató megismerje a jövőre várható alapvető változásokat. Emellett rendkívül sok tudást sikerült egy nap alatt közös erővel feldolgozni – nyilatkozta a távozó résztvevők nagy része.
Nevéhez hűen a rendezvény széles körű kitekintést adott a teljes piacra vonatkozóan.
Az adótörvények változásairól Dr. Andrási Jánosné a NAV osztályvezetője hozott reggeli indításként egy jó alapot. Ezt követően Fata László a Cafeteria TREND magazin szakértője villámgyorsan megmutatta, hogyan ültessük át kevés adminisztrációval a törvényeket a gyakorlatba, hiszen a munkabérhez képest jelentősen kedvezőbb feltételekkel adhatunk 2017-ben béren kívüli juttatásokat. Növelhetjük ezt a kedvezményt, ha az adómentes juttatásokban rejlő lehetőségeket is kihasználjuk.
Az előző évhez képest a legjelentősebb változás, hogy a sok béren kívüli juttatás már magasabb teherrel lesz adható, míg megjelenik néhány új adómentes elem és béren kívüli juttatásként a készpénz kifizetésének lehetősége.
Az egészség célú adómentes juttatás lehetőségéről szólt még délelőtt Záhonyi Barbara, a Medicover Zrt. kereskedelmi igazgató helyettesének előadása.
Ebéd után Király Ágnes a Top Cafeteria okleveles adószakértője mutatta be, hogyan lehet szabályosan összhangot teremteni a juttatások kiadása, a bérszámfejtés és az adózás között.
Mind az adózás oldaláról, mint a szolgáltatói oldalról (Pl. SZÉP Kártya csere) sok minden történik a rendezvény Fő támogatójának az OTP Banknak háza táján.
SZÉP Kártya, lakáshitel, egészség-, nyugdíjpénztár, ajándékutalvány..., hogyan alakul a 2017-es év? Ezt a témát járta körül Gál Tamás az OTP Bank Nyrt. cafeteria szolgáltatási vezetője
A délután második felében a jogi ügyeké és egy teljesen új szemléletű juttatásé volt a főszerep.
Dr. Renneczéder Éva ügyvéd a Paletteria Zrt. cafeteria szakértője a munkajog és a bírósági ítélkezési gyakorlat tükrében vizsgálta a cafeteria helyzetét.
A jogi területet érintő előadása előtt azonban Dobai Gábor, The WorkLife Company ügyvezetője mutatta meg, miként lehet akár munkáltatói költségek nélkül juttatásokat nyújtani.
A konferencia 326 látogatója 1-5-ig terjedő skálán átlagosan 4,71 értékelte e rendezvényt.
Bár a résztvevők sok új információval, kissé kimerülten indultak haza a nap végén, a munka azonban csak most kezdődik számukra. A tanultakat át kell ültetniük saját vállalati juttatási rendszerükbe, és a munkavállalókat is fel kell készíteniük az új juttatásokra.
Ráadásul az idén a sok változás miatt lesznek, akik teljesen az alapoktól tudatosan újra építik a juttatási rendszerüket.
A megadott e-mail címre díjmentesen elküldöm az összefoglaló anyag letöltési linkjét!
Feliratkozásommal elfogadom az adatvédelmi irányelveket, adataim kezeléséhez önkéntesen hozzájárulok.