Cafeteria Panoráma 2018.

Cafeteria Panoráma 2018.

Szakmai konferencia


Konkrét, gyakorlatias megoldások, dokumentum minták első kézből, hogy egyszerűen átalakíthassa cafeteria rendszerét a 2018-as év elvárásaihoz.

Az adótörvények puszta ismerete sajnos kevés egy jó cafeteria rendszer működtetéséhez. Legalább ilyen fontos ismerni azt, hogyan valósítsuk meg a törvényi elvárásokat.

 

 

Emellett kudarcba fullad a juttatási rendszer akkor is, ha:

- a munkáltató a kelleténél több adminisztrációt vesz magára, mely nem csak a törvényi szabályozásból adódhat, hanem akár a szolgáltatók elvárásaiból is.
- a munkáltató nem ismeri az újonnan megjelent lehetőségeket

- a munkavállalók nem érzik elkölthetőnek a kapott juttatásokat (mert bár kedvező adózásúak, de számukra nem használhatók 2018-ban, vagy nem tanította meg nekik senki, hogyan alkalmazzák ezeket) ...

 

A 2018-as törvényi szabályok új lehetőségeket és feladatokat is vonnak maguk után:

1. Az új törvénybe illő új lehetőségeket, kötelezettségeket mind a munkáltatónak, mind a munkavállalónak meg kell ismernie és értenie.
2. A 2018-as cafeteriában használt juttatási elemek megismerése nem merül ki a rájuk vonatkozó adózási szabályok összegyűjtésében.

 

Cafeteria Panoráma 2018 - szakmai konferencia, ahol a törvényi kereteken kívül részletesen áttekintjük:

- a készpénz juttatás sikeres megvalósításának alapjait
- az adómentes albérlet új dokumentációját
- a munkáltató feladatait a 2018-as működtetéshez kapcsolódóan.
- a dolgozókat érintő legfontosabb információkat, hiszen nélkülük jövőre sem lehet sikeres a cafeteria.

- a szolgáltatóknál várható pozitív, negatív változásokat, melyek ismerete komoly meglepetésektől óvja meg a munkáltatót.

Ráadásul az információkat első kézből közvetlenül a szolgáltatóktól, az alkalmazóktól hozom a konferenciára. Olyanok mesélik el terveiket, tapasztalataikat, akik maguk is részt vesznek az új környezet alakításában, vagy kiemelkedően sikeresek a gyakorlati megvalósításban.

Emellett lehetőség lesz a cafeteria alkalmazók közti intenzív tapasztalatcserére is.


A korábbi évek résztvevői ilyen véleményekkel távoztak:


*  A jövő évi tervezéshez igazán hasznos információkat biztosító rendezvény. - Empergel Irén * Kompenzációs és juttatási munkatárs - Magyar Posta Zrt.


*  Jó, hogy mindig meg tud újulni a rendezvény... - Major Mária * HR működéstámogató senior specialista - Magyar Telekom Nyrt.


* Tavaly már részt vettem, és most sem csalódtam, magas színvonalú rendezvény volt. - Takács Zoltánné * Humánpolitikai munkatárs - MVM Paksi Atomerőmű Zrt.


* Átfogó volt, pörgős, ideális hosszúságú előadások, kellő mértékű szünetekkel, gyakorlatias, tapasztalt előadók. - Pusztai Anikó * HR generalista - CG Electric Systems Zrt.


* Rengeteg mindent megtudtam pl. a lakáscélú támogatásról... - Hermann Helga * HR generalista - National Instruments Hungary Kft.


* Meglepetés volt számomra az egészségszűrés és a kóstoló. - Kármánné Erika * Munkaügyi ügyintéző - bérszámfejtő - Tresser Restaurants Kft.


 

...és a 2016-os hangulat:

 


Tervezett program

9:00-9:30 Regisztráció

9:30-9:40 Megnyitó - Fata László a Cafeteria TREND magazin szakértője

9:40-10:40 A munkáltatót terhelő adókötelezettséggel és adómentesen adható juttatások

Előadó: Kopányiné Mészáros Edda - tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály

10:40-10:55 Szünet

10:55-11:40 Hogyan valósítsam meg a törvényi elvárásokat? 
Milyen dokumentumokra, nyilatkozatokra lesz szükségem 2018-ban? Hogyan alakítsuk az optimális adminisztrációt? 
Előadó: Fata László – a Cafeteria TREND magazin szakértője

A résztvevők a gyakori juttatások megvalósításához szükséges kész dokumentumokat is megkapják a rendezvényen.

11:50-12:20 Szakértői előadások

12:20-13:10 Ebédszünet

13:10-13:40 Szakértői előadás

13:40-14:10 Szakértői előadás

14:10-14:30 Szünet

14:30-16:00 Szakértői előadás


Tapasztalatcsere

 

>>>A program a rendezvény időpontjáig változhat.<<<


 

Időpont: 2017.11.30.     09:00-16:30 

 

Helyszín: Lurdy Ház, 3-as terem (1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14. )



MENNYIBE KERÜL?

Részvételi díj: 16.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 20.320 Ft/fő)

Kedvezmények:

 1. A Cafeteria TREND Klub tagjai (a magazin éves előfizetői>>) ingyenesen vehetnek részt a rendezvényen
2. Partnerkedvezmények igénybevételéhez használja a megfelelő kódot + pl. klub kártya száma stb.

3. Amennyiben egy munkáltatótól több résztvevő érkezik, úgy kísérő munkatársak részvételi díja 13.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 16.510 Ft/fő)

Az ár tartalmazza a képzést, a kiadott háttéranyagokat.
Étkezésről, frissítőről mindenki önállóan gondoskodhat a Lurdy Ház étkező szigetén. 

  
Hozza el ismerősét, gazdasági vezetőjét, könyvelőjét, személyügyért, béren kívüli juttatásokért felelős munkatársait is! 

 


 

Jelentkezzen most az alábbi űrlap kitöltésével.


Az űrlap kitöltése után egy visszaigazolást kap e-mailben, majd küldöm a részvételi díjat tartalmazó átutalási számlát.
A konferencia előtt pedig kap tőlem még egy részletes tájékoztatót.

Többen kérdezték tavaly, hogy részt vehetnek-e a konferencián, ha esetleg nem érkezik meg addig a részvételi díj utalása.
Természetesen minden jelentkezőt szeretettel látunk, és a belépéshez elegendő lesz névvel, cégnévvel regisztrálni. (vagy az e-mailben küldött gyors regisztrációs lappal)
Nem szükséges utalási bizonylatot, klub kártyát stb. hozni. 


Jelentkezési határidő: 2017.11.28.  14:00  


Ügyfélszolgálat: Balogh Éva (.(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet))
Tel: +36 70  327 9216

Jelentkezési lap

Az Ön neve:*
E-mail a kapcsolattartáshoz:*
Telefonszám a kapcsolattartáshoz:
TREND Klub kártya száma (vagy egyéb kedvezmény kód):
Résztvevők száma:
Résztvevők nevei:
Számlázási cí­m (cégnév, cí­m):
Postázási cí­m, ha eltér az előzőtől:
Megjegyzés:

Rólunk mondták

"Minden konferencia nyújt valami újat, biztosan számíthat rá az ember, hogy a részvételnek csak pozitív hozománya lesz."

Kissné Varga Magdolna

kiemelt szakértő

Mátrai Erőmű Zrt.

"A nyilatkoztatással rengeteg időt spórolhatunk a minta alapján"

Máté Edina

HR munkatárs

Binarit Informatika Kft.

A jövő évi tervezéshez igazán hasznos információkat biztosító rendezvény.

Empergel Irén

Kompenzációs és juttatási munkatárs

Magyar Posta Zrt.

TREND Klubról

"Azért szeretek a Cafeteria TREND által szervezett szakmai konferenciákon részt venni, mert egyszerűen, érthetően foglalja össze nemcsak elméleti szinten, hanem gyakorlati példákon is szemléltetve az adótörvényekben és a béren kívüli juttatásokban rejlő lehetőségeket."

Szaniszlóné Pásztor Erzsébet

Főmunkatárs

BorsodChem Zrt.

"Kiváló szervezés, precíz, alapos felkészültség, gyakorlatias előadás jellemezte."

Szabó Márta

asszisztens

LEG Magyarország Zrt.

"Hasznos információk, jogszabálykövetés, tippek egy helyen."

Horváth Erika

Pénzügy-Cafeteria

Magyar Energia Hivatal