Az év Cafeteria rendszere 2015.

Az év Cafeteria rendszere 2015.

A díj azokat a munkáltatókat illeti meg, akik minta értékű béren kívüli juttatási rendszert alkalmaznak.
2015-ben támogatóink közreműködésével immár hatodszor jutalmazza meg a legkiválóbbakat a Cafeteria TREND magazin.

Az év Cafeteria rendszere díj elismerés azoknak a munkáltatóknak, akik

- a cafeteria juttatásokat optimális adminisztrációval működtetik

- költséghatékony megoldásokat alkalmaznak

- munkavállalóik könnyen tudják használni a kapott cafeteria elemeket
- törvényesen adnak kedvező adózású juttatásokat 

 

5 ok, miért is érdemes részt vennie Az év Cafeteria rendszere 2015. pályázaton.

1. A visszajelzések alapján megállapíthatja, hogy az Ön juttatási rendszere hol helyezkedik el a többi cafeteria alkalmazóhoz képest.

 

2. Minden kitöltő részletes visszajelzést kap, melyből megállapíthatja, hogy mely területen érdemes saját rendszerét fejlesztenie (törvényi megfelelőség, adminisztráció, munkáltatói érdekek, munkavállalói elégedettség a juttatásokkal, szolgáltatói környezet figyelembevétele)

 

3. A média megjelenések javítják a díjazott munkáltató imidzsét, munkaerő-piaci helyzetét és nem utolsó sorban a cég munkavállalói számára is erősíti a munkáltatói brandet, javítja az elkötelezettséget.

 

4. Az első 3 helyezett saját kommunikációjában is megjelenítheti a díjat, így szintén vonzóbbá válhat az álláspiacon.

 

5. Az első 3 helyezett a kapott oklevelet, a győztes pedig a díját büszkén elhelyezheti a munkahelyén. A díjazottak további értékes ajándékokat kapnak.

 
Kik pályázhatnak a díjra?

Az év Cafeteria rendszere díj felmérésben azok a munkáltatók vehetnek részt, akik legalább 20 fő teljes munkaidőben foglalkoztatott munkavállalóval rendelkeznek, és dolgozói választásra épülő béren kívüli juttatási rendszerrel valamint ezt leíró szabályzattal vagy azzal egyenértékű leírással (pl: kollektív szerződés) rendelkeznek.

Ezen feltételeket nem teljesítő munkáltatók is részt vehetnek az online értékelésben, de ők csak tájékoztatást kapnak az eredményről, a  tapasztalatokról. A második, személyes értékelési körben, a díjazásban nem vesznek részt.



Az értékelő bizottság tagjai:

Szűts Ildikó - az Országos Humánmenedzsment Egyesület elnöke

Puskelyné Király Ágnes – okleveles adószakértő, igazságügyi szakértő (Top Cafeteria Kft.)

Dr. Renneczéder Éva - ügyvéd, cafeteria jogi szaktanácsadó (PALETTÉRIA Zrt.)

Gál Tamás - Cafeteria Szolgáltatási Vezető (OTP Bank Nyrt.)

Fata László - cafeteria szakértő, Cafeteria TREND magazin 


Hogyan működik az értékelés?
 

Az értékelési folyamat első szakaszában egy webes felületen futó kérdőív segítségével pályáznak és az első mérésen át is esnek a pályázók.

 

Az így kialakuló sorrend első 10 helyezettjének a juttatási rendszerét egy személyes helyi audit során méri fel egy-egy cafeteria szakértő az előre egyeztetett szempontok szerint.

Az értékelés nem vizsgál bérezési gyakorlatot, csak a béren kívüli juttatásokat.

A Szervező a rendelkezésre bocsátott adatokat bizalmasan kezeli, és az értékelő bizottság és auditáló munkatársain kívül harmadik személynek közvetlen formában nem teszi elérhetővé.

 

DÍJAZÁS

I. helyezett

Átveheti Az év Cafeteria rendszere 2015. díjat és oklevelet

- Szakmai regisztráció az OHE által szervezett Országos HR konferenciára (2016. május)
- Egy éves Cafeteria TREND magazin előfizetést kap Cafeteria TREND Klub tagsággal

- Egy éves Online Szabadság és Távollét Tervező Rendszer Profi Csomag 
- Egy éves Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszer Egyedi Csomag 

- Egy éves Munkaügyi Fórum Kiemelt Partner Tagság


II. helyezett

- Egy éves egyéni OHE tagság
- Egy éves Cafeteria TREND magazin előfizetés
- Egy éves Online Szabadság és Távollét Tervező Rendszer Profi Csomag 
- Féléves Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszer Egyedi Csomag 
- Féléves Munkaügyi Fórum Kiemelt Partner Tagság
Oklevél


III. helyezett
- Féléves Cafeteria TREND magazin előfizetés
- Egy éves Online Szabadság és Távollét Tervező Rendszer Profi Csomag 
- Negyedéves Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszer Egyedi Csomag 
- Negyedéves Munkaügyi Fórum Kiemelt Partner Tagság
Oklevél



Töltse ki most a pályázati űrlapot, és nyerje el a megérdemelt elismerést, vagy ismerje meg saját juttatási rendszerének fejlesztési lehetőségeit!
 

 

  A díjak átadására november 26-án Budapesten a Cafeteria Panoráma 2016. konferencián kerül sor, ahol a díjazottak képviselői röviden bemutathatják sikeres rendszerüket.

 

 

A pályázati beküldési határideje 2015.10.22. 


A pályázati űrlap kitöltésével a Pályázó elfogadja a pályázat részvételi feltételeit. 
 

Részvételi feltételek>>>

 

Több kérdés is érkezett hozzám, az értékelő űrlapban szereplő egyes dokumentumokkal kapcsolatban. Mit is értünk mi egy-egy nyilatkozat, lista alatt?
Elkészítettem egy magyarázatot, mely segíti a kitöltést.


A kitöltési segédlet letölthető ITT>>> 




 

Pályázati űrlap

Kapcsolattartó neve:*
E-mail a kapcsolattartáshoz:*
Cégnév:
Település, ahol a cég található:
Telefonszám a kapcsolattartáshoz:
Dolgozói létszám (10 főre kerekítve):
Egy munkavállalóra jutó éves átlagos keretösszeg (10.000-re kerekítve - amennyiben nem jogosult az adat kiadására, hagyja üresen a mezőt):
Milyen módon hatott az éves 200.000 Ft-450.000 Ft értékű keretek bevezetése a dolgozók 2015-ös juttatási keretére? (válassza a jellemzőbbet) A dolgozók kerete csökkent, hogy az éves keretekbe beleférjen.
A dolgozók keretét nem csökkentettük az éves összkeret bevezetésének következtében.
Bruttó vagy nettó keretösszeggel gazdálkodhatnak a munkavállalók? (válassza a legjellemzőbbet) A dolgozói keretösszeg tartalmazza a közterheket vagy ezek egy részét. (bruttó keret)
A juttatási keret nem tartalmazza a juttatások közterheit. (nettó keret)
A Béren kívüli juttatási rendszer típusa (válassza ki a legjellemzőbbet): Egyedi juttatásokat adunk
Dolgozói választásra épülő juttatási rendszer. Mindenki egyforma keret értékéig szabadon választhat a kínálatból.
Dolgozói választásra épülő juttatási rendszer. Mindenki egyforma keret értékéig előre meghatározott juttatási csomagokból választhat.
Dolgozói választásra épülő juttatási rendszer. A munkavállalók csoportonként különböző értékben előre meghatározott juttatási csomagokból választhatnak.
Dolgozói választásra épülő juttatási rendszer. A munkavállalók csoportonként különböző értékben szabadon választhatnak a kínálatból.
Vegyes rendszert működtetünk; munkáltatói döntés szerinti fix béren kívüli juttatásokat nyújtunk mindenki számára és efölött cafeteria keretet is biztosítunk.
Juttatási rendszer szabályozása (válassza ki az összes Önökre jellemző állítást): Nincs leírt szabályozásunk.
Munkaszerződésben összegszerűen szerepel a juttatások leírása.
Munkaszerződésben más szabályzatra hivatkozva szerepel a béren kívüli juttatások leírása, de nem összegszerűen.
Kollektív szerződésben összegszerűen szerepel a juttatások leírása.
Kollektív szerződésben más szabályzatra hivatkozva szerepel a juttatások leírása, de nem összegszerűen.
SZMSZ-ben összegszerűen szerepel a béren kívüli juttatások leírása.
SZMSZ-ben más szabályzatra hivatkozva szerepel a juttatások leírása, de nem összegszerűen.
Külön béren kívüli juttatásokra vonatkozó szabályzatunk van.
A munkáltató szabályozza a béren kívüli juttatási rendszer megszüntetésének lehetőségét és módját.
Dolgozói tájékoztatás mennyisége a rendszer kialakításakor (válassza ki a legjellemzőbbet) Nem volt dolgozói tájékoztató.
Mindenki kapott írásos tájékoztató anyagot, szóbeli tájékoztatás nem volt.
Intraneten elérhető a cafeteria tájékoztató anyag.
Átlagosan fél óra szóbeli tájékoztatást kapott mindenki.
Átlagosan egy óra szóbeli tájékoztatást kapott minden dolgozónk.
Átlagosan két óra szóbeli tájékoztatást kapott mindenki.
Minden dolgozónk átlagosan több mint 2 óra tájékoztatást kapott szóban.
Dolgozói tájékoztatás mértéke évente a rendszer átalakításakor. (válassza ki a legjellemzőbbet) Nincs évente dolgozói tájékoztató.
Mindenki kap évente írásos tájékoztató anyagot, szóbeli tájékoztatást nem szoktunk tartani.
Intraneten elérhető a tájékoztató anyag.
Átlagosan fél óra szóbeli tájékoztatást kapott mindenki.
Átlagosan egy óra szóbeli tájékoztatást kapott minden dolgozónk.
Átlagosan két óra szóbeli tájékoztatást kapott mindenki.
Minden dolgozónk átlagosan több mint 2 óra tájékoztatást kapott szóban.
Milyen igazolás, dokumentum áll rendelkezésre a dolgozói tájékoztatóról? (válassza ki a legjellemzőbbet): Nincs semmiféle nyoma így utólag, hogy tartottunk ilyen tájékoztatót.
A dolgozói választó nyilatkozaton van olyan szövegrész, mellyel igazolható. Így a választó nyilatkozat aláírásával igazolható a tájékoztatás.
Külön jelenléti ívet töltöttünk ki a dolgozói oktatásokról.
Rendelkezésre állnak a tájékoztató anyaggal minden dolgozónak kiküldött e-mailek.
Felhatalmazás adatkezeléshez (válassza ki a legjellemzőbbet): Nincs olyan nyilatkozatunk, mely a dolgozói adatkezelésre vonatkozna.
A munkatársak a választó nyilatkozaton adtak felhatalmazást a munkáltatónak (szolgáltatónak) az adataik kezeléséhez.
A munkatársak külön dokumentumon adtak felhatalmazást a munkáltatónak (szolgáltatónak) az adataik kezeléséhez.
Milyen gyakorisággal adja ki az Erzsébet-utalványt? (válassza ki a legjellemzőbbet): Nem adunk ilyen juttatást.
Havonta
Negyedévente előre
Negyedévente utólag
Félévente előre
Félévente utólag
Évente előre
Évente utólag
Milyen dokumentumok állnak rendelkezésre az Erzsébet-utalvány kiadásához? (válassza ki az összes rendelkezésre álló dokumentumot): Az utalvány átvételi lapja
Begyűjtött, a felhasználást igazoló számlák
Nyilatkozat, hogy a munkavállalónk jogosult kedvezményes adózással igénybe venni ezt a juttatást.
Milyen gyakorisággal ad juttatást Széchenyi Pihenő Kártyán keresztül? (válassza ki a legjellemzőbbet): Nem adunk ilyen juttatást
Havonta adjuk elosztva a juttatás értékét
Negyedévente utólag adjuk felosztva a juttatás értékét
Negyedévente előre adjuk felosztva a juttatás értékét
Félévente utólag adjuk felosztva a juttatás értékét
Félévente előre adjuk felosztva a juttatás értékét
Évente egyszer utólag adjuk ki
Évente egyszer előre adjuk ki
Milyen dokumentumok állnak rendelkezésre a SZÉP Kártya kiadásához? (válassza ki az összes rendelkezésre álló dokumentumot): Kártya átadás-átvételi lapok
Átvételi lapok a juttatás feltöltéséről
Nyilatkozat, hogy a munkavállalónk jogosult kedvezményes adózással igénybe venni ezt a juttatást
Az juttatás dolgozói felhasználását igazoló számlák
A kártya kibocsájtónak küldött munkáltatói utalás bizonylata
Milyen gyakorisággal adja ki/számolja el a helyi bérleteket? (válassza ki a legjellemzőbbet): Nem adunk ilyen juttatást
Havonta
Negyedévente
Félévente
2014 végén adtuk ki 2015-re a teljes éves bérletet
2015-ben egyben adtuk ki a 2015-re érvényes éves bérletet
Milyen dokumentumok állnak rendelkezésre a helyi bérlet kiadásához? (válassza ki az összes rendelkezésre álló dokumentumot) Munkáltató nevére szóló számlák
Dolgozó nevére szóló számlák
A felhasználást követően összegyűjtött bérletszelvények
Dolgozói kiosztás/kifizetés/utalás bizonylata
Nyilatkozat, hogy a munkavállalónk jogosult kedvezményes adózással igénybe venni ezt a juttatást.
Milyen dokumentumok állnak rendelkezésre az iskolakezdési támogatás utalvány kiadásához? Nem adunk ilyen juttatást
Nyilatkozat, hogy a munkavállalónk jogosult kedvezményes adózással igénybe venni ezt a juttatást.
Iskolalátogatási igazolás
Átvételi lapok - elektronikus utalvány esetén az utalás bizonylata és az érintett munkavállalók listája a juttatási értékekkel
Az utalvány dolgozói felhasználását igazoló számlákat is begyűjtöttük.
Milyen dokumentumok állnak rendelkezésre a sportrendezvényre szóló belépő utalvány kiadásához?
(Ha számlákkal számolja el, akkor itt jelölje, hogy nem ad ilyen juttatást)
(több lehetőség is választható)
Nem adunk ilyen juttatást
Nyilatkozat, hogy a munkavállalónk jogosult kedvezményes adózással igénybe venni ezt a juttatást.
Átvételi lapok - elektronikus utalvány esetén az utalás bizonylata és az érintett munkavállalók listája a juttatási értékekkel
Az utalvány dolgozói felhasználását igazoló számlákat is begyűjtöttük.
Milyen dokumentumok állnak rendelkezésre a sportrendezvényre szóló belépők, bérletek számlákkal történő elszámolásához?
(Ha utalvánnyal adja ki, akkor itt jelölje, hogy nem ad ilyen juttatást)
(válassza ki az összes rendelkezésre álló dokumentumot):
Nem adunk ilyen juttatást
Nyilatkozat, hogy a munkavállalónk jogosult kedvezményes adózással igénybe venni ezt a juttatást.
Utalás/kifizetés bizonylata vagy a jegyek, bérletek átvételi lapja
Munkáltató nevére szóló számlák, melyekről beazonosítható, melyik dolgozó hozta.
Dolgozó nevére szóló számlák
Milyen dokumentumok állnak rendelkezésre a kulturális szolgáltatásra szóló belépő utalvány kiadásához?
(Ha számlákkal számolja el, akkor itt jelölje, hogy nem ad ilyen juttatást)
(több lehetőség is választható)
Nem adunk ilyen juttatást
Nyilatkozat, hogy a munkavállalónk jogosult kedvezményes adózással igénybe venni ezt a juttatást.
Átvételi lapok - elektronikus utalvány esetén az utalás bizonylata és az érintett munkavállalók listája a juttatási értékekkel
Az utalvány dolgozói felhasználását igazoló számlákat is begyűjtöttük.
Milyen dokumentumok állnak rendelkezésre a kulturális szolgáltatásra szóló belépők, bérletek számlákkal történő elszámolásához?
(Ha utalvánnyal adja ki, akkor itt jelölje, hogy nem ad ilyen juttatást)
(válassza ki az összes rendelkezésre álló dokumentumot):
Nem adunk ilyen juttatást
Nyilatkozat, hogy a munkavállalónk jogosult kedvezményes adózással igénybe venni ezt a juttatást.
Utalás/kifizetés bizonylata vagy a jegyek, bérletek átvételi lapja
Munkáltató nevére szóló számlák, melyekről beazonosítható, melyik dolgozó hozta.
Dolgozó nevére szóló számlák
Milyen dokumentumok állnak rendelkezésre az egészségpénztári hozzájáruláshoz? (válassza ki az összes rendelkezésre álló dokumentumot): Nem adunk ilyen juttatást.
Ha a dolgozók különböző összegeket kapnak, akkor mindenkitől rendelkezésre áll olyan nyilatkozat, melybe az egységes juttatások szüneteltetését kéri a dolgozó
Érvényes pénztári belépési nyilatkozatok
Nyilatkozat, hogy a munkavállalónk jogosult kedvezményes adózással igénybe venni ezt a juttatást.
Pénztári havi utalási listák
Munkáltatói szerződés minden olyan pénztárral, ahova utalást teljesítünk.
Az egyéni dolgozói felhasználást igazoló számlák
Milyen dokumentumok állnak rendelkezésre az önkéntes nyugdíjpénztári hozzájáruláshoz? (válassza ki az összes rendelkezésre álló dokumentumot): Nem adunk ilyen juttatást.
Ha a dolgozók különböző összegeket kapnak, akkor mindenkitől rendelkezésre áll olyan nyilatkozat, melybe az egységes juttatások szüneteltetését kéri a dolgozó
Érvényes pénztári belépési nyilatkozatok
Nyilatkozat, hogy a munkavállalónk jogosult kedvezményes adózással igénybe venni ezt a juttatást.
Pénztári havi utalási listák
Munkáltatói szerződés minden olyan pénztárral, ahova utalást teljesítünk.
Milyen típusú számlára utalja a lakáshitel támogatást? (válassza ki az összes rendelkezésre álló lehetőséget): Nem adunk ilyen juttatást
A munkavállaló saját a hitel törlesztésére használt folyószámlájára
A munkavállaló hitelszámlájára
Központi elszámoló számlára
Lakáshitel támogatás önállóan vagy külsős szakértővel megvalósítva.
(ha hitelintézettel vizsgálta az adómentesség feltételeit, akkor itt jelölje, hogy nem ad ilyen juttatás)

Milyen dokumentumok állnak rendelkezésre a lakáshitel támogatás megvalósításához? (válassza ki az összes rendelkezésre álló dokumentumot)
Nem adunk ilyen juttatást.
Hitelszerződés másolata
Tulajdoni viszonyok igazolása
Vásárlási hitelnél adásvételi szerződés másolata
Építési hitelnél az építés költségvetése
Építési hitelnél az építési-, használatba vételi engedély
Munkavállaló nyilatkozata a korábban kapott lakáscélú támogatásról
Nyilatkozat a lakás szobáinak számáról
A lakás alaprajza
A lakásban lakók lakcímkártyáinak másolata
A lakásban lakók hozzátartozói viszonyának azonosítása
A dolgozó nyilatkozata a folyósítási számla számáról
A dolgozó nyilatkozata a folyósítási számla típusáról
Folyószámlára utalás esetén a törlesztési igazolása
Adatkezelésre vonatkozó dolgozói nyilatkozat
Szerződés a munkáltató bankjával a folyósítás feltételeiről
Szerződés a munkavállaló bankjával a folyósítás feltételeiről
Adómentesség munkáltatói bevallása a NAV felé
Lakáshitel támogatás - az adómentesség feltételeit hitelintézet ellenőrzi
(ha önállóan vagy külsős szakértővel vizsgálta az adómentesség feltételeit, akkor itt jelölje, hogy nem ad ilyen juttatás)

Milyen dokumentumok állnak rendelkezésre a lakáshitel támogatás megvalósításához? (válassza ki az összes rendelkezésre álló dokumentumot)
Nem adunk ilyen juttatást.
Ellenőrző hitelintézet igazolása az adómentességről
Hitelszerződés másolata
Tulajdoni viszonyok igazolása
Vásárlási hitelnél adásvételi szerződés másolata
Építési hitelnél az építés költségvetése
Építési hitelnél az építési-, használatba vételi engedély
Munkavállaló nyilatkozata a korábban kapott lakáscélú támogatásról
Nyilatkozat a lakás szobáinak számáról
A lakás alaprajza
A lakásban lakók lakcímkártyáinak másolata
A lakásban lakók hozzátartozói viszonyának azonosítása
A dolgozó nyilatkozata a folyósítási számla számáról
A dolgozó nyilatkozata a folyósítási számla típusáról
Folyószámlára utalás esetén a törlesztési igazolása
Adatkezelésre vonatkozó dolgozói nyilatkozat
Szerződés a munkáltató bankjával a folyósítás feltételeiről
Szerződés a munkavállaló bankjával a folyósítás feltételeiről
Adómentesség munkáltatói bevallása a NAV felé
Egyéb kiadott juttatások száma (válassza ki a legjellemzőbbet): Nem adunk a fentieken kívül más béren kívüli juttatást.
1
2
3
Több
Lehetősége van-e a munkavállalóknak, hogy a juttatások egyedei kedvezményes kerete illetve ez éves összkeret (200.000-450.000 Ft) felett is - akár a magasabb adó megfizetésével - válasszanak az adott juttatásból? (válassza ki a legjellemzőbbet): Nincs lehetőség a keretek túllépésére. Mindenképpen ez egyedi és éves kedvezményes kereten belül választhat juttatást a dolgozó.
A munkavállalónak lehetősége van, hogy egyes juttatásoknál azok kedvezményes egyedi keretét meghaladva vegye ezeket igénybe.
A munkavállalónak lehetősége van a juttatások igénylésekor a kedvezményes éves (200.000-450.000 Ft) keretek túllépésére.
A munkavállalónak lehetősége van, hogy egyes juttatásoknál azok kedvezményes egyedi keretét meghaladva vegye ezeket igénybe. Sőt a juttatások igénylésekor a kedvezményes éves (200.000-450.000 Ft) keretek is túlléphetők.
A jutttások szolgáltatóinak kiválasztása (válassza ki a legjellemzőbbet): Az egyes juttatások szolgáltatóit a munkáltató választja
Vannak olyan juttatások, melyek szolgáltatóit a munkavállaló választja.
Ahol több szolgáltató közül lehet választani, ott minden esetben a munkavállalók szabadon választhatják a szolgáltatókat.
Átlagosan havonta fellépő problémák száma (írja be, átlagosan hány problémát kell kezelnie a cafeteria rendszerrel kapcsolatban - az értékelés során majd ezeket a számokat a dolgozói létszámokkal elosztva hasonlítjuk össze):
Belépés után a munkavállalóink ekkor kapnak először juttatásokat (válassza ki a legjellemzőbbet): A belépést követően azonnal
A belépést követően 3 hónap múlva
A belépést követően 3 hónap múlva, de az eltelt időszakra is megkapja a dolgozó.
A belépést követő 6 hónap múlva
A belépést követő 1 év múlva
Később
Van olyan szabályunk, melyben leírtuk, hogy év közben ki, milyen feltételekkel veszítheti el a jogosultságát a cafeteriára: igen
nincs ilyen leírt szabály
Van olyan leírt szabályunk, mely alapján elszámolunk a kilépő dolgozóinkkal: igen
nincs erre vonatkozó leírt szabályunk
Milyen adminisztrációs támogatással végzi a béren kívüli juttatások nyilvántartását? (válassza ki a legjellemzőbbet) Papíron vezetjük
Excelben vagy hasonló táblázatkezelő szoftverben
Van különálló cafeteria szoftverünk - bár az új éves összkeretek kezelése nehézkes
Van különálló cafeteria szoftverünk és ebben az új éves összkeretek kezelése jól megoldott
Bérszámfejtő szoftver cafeteria moduljában - bár az új éves összkeretek kezelése nehézkes
Bérszámfejtő szoftver cafeteria moduljában és ebben az új éves összkeretek kezelése jól megoldott
Más vállalatirányítási szoftver moduljában - bár az új éves összkeretek kezelése nehézkes
Más vállalatirányítási szoftver moduljában és ebben az új éves összkeretek kezelése jól megoldott
Általában milyen kapcsolatot ápol a béren kívüli juttatások szolgáltatóival (utalványszolgáltatók, pénztárak...)(válassza ki a legjellemzőbbet) Van személyes kapcsolattartó, aki néha telefonál, felkeres
Telefonos kapcsolat (pl. Call centeren keresztül)
A weboldalakat nézegetem
Kapunk hírlevelet a szolgáltatótól
Nincs kapcsolatunk a megrendelésen kívül
Milyen forrásból frissíti a HR terület a juttatási rendszerhez kapcsolódó szaktudását? (több lehetőség is választható) Jogszabályok tanulmányozása
Konzultáció más munkáltatók HR szakembereivel
Szakértői cikkek olvasása az interneten
Szakmai hírlevelek
Konferenciák látogatása
Szakmai folyóiratok
Személyes szakértői konzultáció
Megjegyzés:

FŐ TÁMOGATÓ 2015.

--------------------------------------------------------------

Támogatók 2015.

-------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------

Médiatámogató

-------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------