Idén is ideje, hogy egy kicsit szélesebb körben tekintsünk a cafeteriára. Ezt a célt tűzte ki a BeneFits 2021 című konferencia.
Továbbra is konkrét, gyakorlatias megoldásokkal, dokumentum mintákkal érkezünk a rendezvényre, hogy egyszerűen átalakíthassa juttatási kínálatát a 2021-es év elvárásaihoz.
Az adótörvények puszta ismerete sajnos kevés egy jó juttatási rendszer működtetéséhez. Legalább ilyen fontos ismerni azt, hogyan valósítsuk meg a törvényi elvárásokat.
Emellett kudarcba fullad a juttatási rendszer akkor is, ha:
- a munkáltató a kelleténél több adminisztrációt vesz magára, mely nem csak a törvényi szabályozásból adódhat, hanem akár a szolgáltatók elvárásaiból is.
- a munkáltató nem ismeri az újonnan megjelent lehetőségeket
- a munkavállalók nem érzik értékesnek a kapott juttatásokat
A 2021-es törvényi szabályok szokatlan helyzetbe hozzák a munkáltatókat:
1. Jelenlegi ismereteink szerint év közben drasztikusan változnak a SZÉP Kártya szabályai.
2. Az új törvénybe illő új lehetőségeket, kötelezettségeket mind a munkáltatónak, mind a munkavállalónak meg kell ismernie és értenie.
3. A 2021-ben használt juttatási elemek megismerése nem merül ki a rájuk vonatkozó adózási szabályok összegyűjtésében.
BeneFits 2021 - szakmai konferencia, ahol a törvényi kereteken kívül részletesen áttekintjük:
- az egyes lehetőségek megvalósítási módját
- új juttatási trendeket
- a munkáltató feladatait a 2021-es működtetéshez kapcsolódóan.
- a dolgozókat érintő legfontosabb információkat, hiszen nélkülük jövőre sem lehet sikeres a cafeteria.
- a szolgáltatóknál várható pozitív, negatív változásokat, melyek ismerete komoly meglepetésektől óvja meg a munkáltatót.
Ráadásul az információkat első kézből közvetlenül a szolgáltatóktól, az alkalmazóktól hozom a konferenciára. Olyanok mesélik el terveiket, tapasztalataikat, akik maguk is részt vesznek az új környezet alakításában, vagy kiemelkedően sikeresek a gyakorlati megvalósításban.
Emellett lehetőség lesz a cafeteria alkalmazók közti intenzív tapasztalatcserére is.
A korábbi évek résztvevői ilyen véleményekkel távoztak:
* A jövő évi tervezéshez igazán hasznos információkat biztosító rendezvény. - Empergel Irén * Kompenzációs és juttatási munkatárs - Magyar Posta Zrt.
* Jó, hogy mindig meg tud újulni a rendezvény... - Major Mária * HR működéstámogató senior specialista - Magyar Telekom Nyrt.
* Tavaly már részt vettem, és most sem csalódtam, magas színvonalú rendezvény volt. - Takács Zoltánné * Humánpolitikai munkatárs - MVM Paksi Atomerőmű Zrt.
* Átfogó volt, pörgős, ideális hosszúságú előadások, kellő mértékű szünetekkel, gyakorlatias, tapasztalt előadók. - Pusztai Anikó * HR generalista - CG Electric Systems Zrt.
* Rengeteg mindent megtudtam pl. a lakáscélú támogatásról... - Hermann Helga * HR generalista - National Instruments Hungary Kft.
* Meglepetés volt számomra az egészségszűrés és a kóstoló. - Kármánné Erika * Munkaügyi ügyintéző - bérszámfejtő - Tresser Restaurants Kft.
Tervezett program
9:15-9:30 Csatlakozás a programhoz
9:30-9:40 Megnyitó - Fata László a Cafeteria TREND magazin szakértője
9:40-10:30 A munkáltatót terhelő adókötelezettséggel és adómentesen adható juttatások
Előadó: Kopányiné Mészáros Edda - tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály
10:30-11:00 Előre a jövőbe - évvégi munkáltatói igazolások E-aláírással
Előadó: Lencsés Sándor - vezérigazgató, L-SOFT Zrt.
11:00-11:15 SZÜNET
11:15-12:00 Hogyan valósítsam meg a törvényi elvárásokat?
Milyen dokumentumokra, nyilatkozatokra lesz szükségem 2021-ben? Új juttatások, új koncepciók a gyakorlatban
Előadó: Fata László – a Cafeteria TREND magazin szakértője
A résztvevők megkapják a gyakori juttatások megvalósításához szükséges kész dokumentumokat.
12:00-12:30 Megéri jövőre is OTP SZÉP Kártyát adni
Előadó: Vargáné Jandrasits Ildikó - vezérigazgató, OTP Pénztárszolgáltató Zrt.
12:30-13:15 SZÜNET
13:15-13:30 Teljesen új kedvező adózású elemek
Előadó: Fata László - a Cafeteria TREND magazin szakértője
13:30-14:00 Dolgozói juttatások 2021: fókuszban a megélhetési juttatások és a család!
Előadó: Szendrő Tamás - ügyvezető, Edenred Magyarország Kft.
Greff Magdolna - Szenior Menedzser, Finacont Kft.
14:00-14:30 Kerekasztal beszélgetés
Résztvevők:
dr. András Klára - HR igazgató, Egis Csoport
Szüle Mária - HR menedzsment vezető, BMW Manufacturing Hungary
14:30-15:00 Kérdések és válaszok
>>>A program a rendezvény időpontjáig változhat.<<<
Helyszín: Online konferencia - zárt Facebook csoportban
Részvételi díj: 17.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 21.590 Ft/fő)
Kedvezmények:
1. A Cafeteria TREND Klub tagoknál (a magazin éves előfizetői>>) 1 fő ingyenesen vehet részt a rendezvényen, de fontos, hogy ők is regisztráljanak az alábbi űrlapon.
2. Partnerkedvezmények igénybevételéhez használja a megfelelő kódot + pl. klub kártya száma stb.
3. Amennyiben egy munkáltatótól több résztvevő érkezik, úgy kísérő munkatársak részvételi díja 14.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 17.780 Ft/fő)
Az ár tartalmazza a képzést, a kiadott háttéranyagokat.
Hozza el ismerősét, gazdasági vezetőjét, könyvelőjét, személyügyért, béren kívüli juttatásokért felelős munkatársait is!
Az űrlap kitöltése után egy visszaigazolást kap e-mailben, majd küldöm a részvételi díjat tartalmazó átutalási számlát.
A konferencia előtt pedig kap tőlem még egy részletes tájékoztatót.
Többen kérdezték tavaly, hogy részt vehetnek-e a konferencián, ha esetleg nem érkezik meg addig a részvételi díj utalása.
Természetesen minden jelentkezőt szeretettel látunk.
Ügyfélszolgálat: Balogh Éva (.(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet))
Tel: +36 70 327 9216
Friss, naprakész információkat, aktuális kérdésekre adott válaszokat találok a magazinban. Többször vettük igénybe a "Válaszolok!" rovat által nyújtott lehetőséget. Minden alkalommal szolgálatkész ügymenetet találtunk és szakmailag hiteles választ kaptunk.
"A Cafeteria Panorámára idén is - mint minden évben - érdemes volt eljönnöm."
HR Reprezentatív
National Instruments Hungary Kft.
"Kiválóan felkészült, lelkiismeretes szakértők, akik minden ügyes-bajos kérdésre választ adtak."
humánszervező
Bácsvíz Zrt.
"Olyan szakmai támogatást ad, amely nélkül nem mernék nekivágni a következő évnek."
HR manager
iData Kft.
"... lehetőség van más cégek képviselőivel is szakmai kapcsolatot építeni."
HR működtetéstámogató senior specialista
Magyar Telekom Nyrt.
"Nagyon jó, hogy sokrétű információ cserélhet gazdát a már bevezetett rendszerekből.
pénzügyi igazgató
FERRO-PENT KFT.