BeneFits 2021

BeneFits 2021

Szakmai konferencia


Idén is ideje, hogy egy kicsit szélesebb körben tekintsünk a cafeteriára. Ezt a célt tűzte ki a BeneFits 2021 című konferencia.

 

Továbbra is konkrét, gyakorlatias megoldásokkal, dokumentum mintákkal érkezünk a rendezvényre, hogy egyszerűen átalakíthassa juttatási kínálatát a 2021-es év elvárásaihoz.

Az adótörvények puszta ismerete sajnos kevés egy jó juttatási rendszer működtetéséhez. Legalább ilyen fontos ismerni azt, hogyan valósítsuk meg a törvényi elvárásokat.

 

 

Emellett kudarcba fullad a juttatási rendszer akkor is, ha:

- a munkáltató a kelleténél több adminisztrációt vesz magára, mely nem csak a törvényi szabályozásból adódhat, hanem akár a szolgáltatók elvárásaiból is.
- a munkáltató nem ismeri az újonnan megjelent lehetőségeket

- a munkavállalók nem érzik értékesnek a kapott juttatásokat

 

A 2021-es törvényi szabályok szokatlan helyzetbe hozzák a munkáltatókat:

1. Jelenlegi ismereteink szerint év közben drasztikusan változnak a SZÉP Kártya szabályai.
2. Az új törvénybe illő új lehetőségeket, kötelezettségeket mind a munkáltatónak, mind a munkavállalónak meg kell ismernie és értenie.
3. A 2021-ben használt juttatási elemek megismerése nem merül ki a rájuk vonatkozó adózási szabályok összegyűjtésében.

 

BeneFits 2021 - szakmai konferencia, ahol a törvényi kereteken kívül részletesen áttekintjük:

- az egyes lehetőségek megvalósítási módját
- új juttatási trendeket
- a munkáltató feladatait a 2021-es működtetéshez kapcsolódóan.
- a dolgozókat érintő legfontosabb információkat, hiszen nélkülük jövőre sem lehet sikeres a cafeteria.

- a szolgáltatóknál várható pozitív, negatív változásokat, melyek ismerete komoly meglepetésektől óvja meg a munkáltatót.

Ráadásul az információkat első kézből közvetlenül a szolgáltatóktól, az alkalmazóktól hozom a konferenciára. Olyanok mesélik el terveiket, tapasztalataikat, akik maguk is részt vesznek az új környezet alakításában, vagy kiemelkedően sikeresek a gyakorlati megvalósításban.

Emellett lehetőség lesz a cafeteria alkalmazók közti intenzív tapasztalatcserére is.


A korábbi évek résztvevői ilyen véleményekkel távoztak:


*  A jövő évi tervezéshez igazán hasznos információkat biztosító rendezvény. - Empergel Irén * Kompenzációs és juttatási munkatárs - Magyar Posta Zrt.


*  Jó, hogy mindig meg tud újulni a rendezvény... - Major Mária * HR működéstámogató senior specialista - Magyar Telekom Nyrt.


* Tavaly már részt vettem, és most sem csalódtam, magas színvonalú rendezvény volt. - Takács Zoltánné * Humánpolitikai munkatárs - MVM Paksi Atomerőmű Zrt.


* Átfogó volt, pörgős, ideális hosszúságú előadások, kellő mértékű szünetekkel, gyakorlatias, tapasztalt előadók. - Pusztai Anikó * HR generalista - CG Electric Systems Zrt.


* Rengeteg mindent megtudtam pl. a lakáscélú támogatásról... - Hermann Helga * HR generalista - National Instruments Hungary Kft.


* Meglepetés volt számomra az egészségszűrés és a kóstoló. - Kármánné Erika * Munkaügyi ügyintéző - bérszámfejtő - Tresser Restaurants Kft.


 

...és a 2019-es hangulat:

 


Tervezett program

9:15-9:30 Csatlakozás a programhoz

9:30-9:40 Megnyitó - Fata László a Cafeteria TREND magazin szakértője

9:40-10:30 A munkáltatót terhelő adókötelezettséggel és adómentesen adható juttatások
Előadó: Kopányiné Mészáros Edda - tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály

10:30-11:00 Előre a jövőbe - évvégi munkáltatói igazolások E-aláírással
Előadó: Lencsés Sándor - vezérigazgató, L-SOFT Zrt.

11:00-11:15 SZÜNET

11:15-12:00 Hogyan valósítsam meg a törvényi elvárásokat? 
Milyen dokumentumokra, nyilatkozatokra lesz szükségem 2021-ben? Új juttatások, új koncepciók a gyakorlatban
Előadó: Fata László – a Cafeteria TREND magazin szakértője
A résztvevők megkapják a gyakori juttatások megvalósításához szükséges kész dokumentumokat.

 

12:00-12:30 Megéri jövőre is OTP SZÉP Kártyát adni
Előadó: Vargáné Jandrasits Ildikó - vezérigazgató, OTP Pénztárszolgáltató Zrt.

12:30-13:15 SZÜNET

13:15-13:30 Teljesen új kedvező adózású elemek
Előadó: Fata László - a Cafeteria TREND magazin szakértője

 

13:30-14:00 Dolgozói juttatások 2021: fókuszban a megélhetési juttatások és a család!
Előadó: Szendrő Tamás - ügyvezető, Edenred Magyarország Kft.
Greff Magdolna - Szenior Menedzser, Finacont Kft.

14:00-14:30 Kerekasztal beszélgetés
Résztvevők: 
dr. András Klára - HR igazgató, Egis Csoport
Szüle Mária - HR menedzsment vezető, BMW Manufacturing Hungary

14:30-15:00 Kérdések és válaszok

 

 

>>>A program a rendezvény időpontjáig változhat.<<<


 

Időpont: 2020.12.03.     09:00-15:00 

 

Helyszín: Online konferencia - zárt Facebook csoportban



MENNYIBE KERÜL?

Részvételi díj: 17.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 21.590 Ft/fő)

Kedvezmények:

 1. A Cafeteria TREND Klub tagoknál (a magazin éves előfizetői>>) 1 fő ingyenesen vehet részt a rendezvényen, de fontos, hogy ők is regisztráljanak az alábbi űrlapon.
2. Partnerkedvezmények igénybevételéhez használja a megfelelő kódot + pl. klub kártya száma stb.

3. Amennyiben egy munkáltatótól több résztvevő érkezik, úgy kísérő munkatársak részvételi díja 14.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 17.780 Ft/fő)

Az ár tartalmazza a képzést, a kiadott háttéranyagokat.

  
Hozza el ismerősét, gazdasági vezetőjét, könyvelőjét, személyügyért, béren kívüli juttatásokért felelős munkatársait is! 

 


 

Jelentkezzen most az alábbi űrlap kitöltésével.


Az űrlap kitöltése után egy visszaigazolást kap e-mailben, majd küldöm a részvételi díjat tartalmazó átutalási számlát.
A konferencia előtt pedig kap tőlem még egy részletes tájékoztatót.

Többen kérdezték tavaly, hogy részt vehetnek-e a konferencián, ha esetleg nem érkezik meg addig a részvételi díj utalása.
Természetesen minden jelentkezőt szeretettel látunk.


Jelentkezési határidő: 2020.12.02.  12:00

Ügyfélszolgálat: Balogh Éva (.(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet))
Tel: +36 70  327 9216 


 

Jelentkezési lap

Az Ön neve:*
E-mail a kapcsolattartáshoz:*
Telefonszám a kapcsolattartáshoz:
TREND Klub kártya száma (vagy egyéb kedvezmény kód):
Résztvevők száma:
Résztvevők nevei:
Számlázási cí­m (cégnév, cí­m, adószám):
Megjegyzés:
A megrendelés elküldésével elfogadom az /adatvédelmi irányelveket/, adataim kezeléséhez önkéntesen hozzájárulok.:*

Rólunk mondták

Friss, naprakész információkat, aktuális kérdésekre adott válaszokat találok a magazinban. Többször vettük igénybe a "Válaszolok!" rovat által nyújtott lehetőséget. Minden alkalommal szolgálatkész ügymenetet találtunk és szakmailag hiteles választ kaptunk.

"A Cafeteria Panorámára idén is - mint minden évben - érdemes volt eljönnöm."

Hermann Helga

HR Reprezentatív

National Instruments Hungary Kft.

"Kiválóan felkészült, lelkiismeretes szakértők, akik minden ügyes-bajos kérdésre választ adtak."

Hemző Brigitta

humánszervező

Bácsvíz Zrt.

TREND Klubról

"Olyan szakmai támogatást ad, amely nélkül nem mernék nekivágni a következő évnek."

Siposné Tóth Eszter

HR manager

iData Kft.

"... lehetőség van más cégek képviselőivel is szakmai kapcsolatot építeni."

Major Mária

HR működtetéstámogató senior specialista

Magyar Telekom Nyrt.

"Nagyon jó, hogy sokrétű információ cserélhet gazdát a már bevezetett rendszerekből.

Őriné Péter Olga

pénzügyi igazgató

FERRO-PENT KFT.