BeneFits 2026.

BeneFits 2026.

Szakmai konferencia


Idén is ideje, hogy egy kicsit szélesebb körben tekintsünk a cafeteriára. Ezt a célt tűzte ki a BeneFits 2026. című konferencia.

 

Továbbra is konkrét, gyakorlatias megoldásokkal, dokumentummintákkal érkezünk a rendezvényre, hogy egyszerűen átalakíthassa juttatási kínálatát a 2026-os év elvárásaihoz.

Az adótörvények puszta ismerete sajnos kevés egy jó juttatási rendszer működtetéséhez. Legalább ilyen fontos ismerni azt, hogyan valósítsuk meg a törvényi elvárásokat.

 

 

Emellett kudarcba fullad a juttatási rendszer akkor is, ha:

- a munkáltató a kelleténél több adminisztrációt vesz magára, mely nem csak a törvényi szabályozásból adódhat, hanem akár a szolgáltatók elvárásaiból is;
- a munkáltató nem ismeri az újonnan megjelent lehetőségeket;

- a munkavállalók nem érzik értékesnek a kapott juttatásokat.

 

A 2026-os új törvényi szabályok majd lehetőségeket és feladatokat is vonnak maguk után:

1. Az új törvénybe illő új lehetőségeket, kötelezettségeket mind a munkáltatónak, mind a munkavállalónak meg kell ismernie és értenie.
2. A 2026-ban használható juttatási elemek megismerése nem merül ki a rájuk vonatkozó adózási szabályok összegyűjtésében.

 

BeneFits 2026 - szakmai konferencia, ahol a törvényi kereteken kívül részletesen áttekintjük:

- az egyes lehetőségek megvalósítási módját;
- új juttatási trendeket;
- a munkáltató feladatait a 2026-os működtetéshez kapcsolódóan;
- a dolgozókat érintő legfontosabb információkat, hiszen nélkülük jövőre sem lehet sikeres a cafeteria;

- a szolgáltatóknál várható pozitív, negatív változásokat, melyek ismerete komoly meglepetésektől óvja meg a munkáltatót.


Ráadásul az információkat első kézből közvetlenül a szolgáltatóktól, az alkalmazóktól hozom a konferenciára. Olyanok mesélik el terveiket, tapasztalataikat, akik maguk is részt vesznek az új környezet alakításában, vagy kiemelkedően sikeresek a gyakorlati megvalósításban.


Emellett lehetőség lesz a cafeteria alkalmazók közti intenzív tapasztalatcserére is.


 

...és a korábbi hangulat:

 


Tervezett program
 

9:00-9:30 Regisztráció

9:30-9:40 Megnyitó - Fata László, a Cafeteria TREND magazin szakértője

9:40-10:20 A munkáltatót terhelő adókötelezettséggel és adómentesen adható juttatások
Előadó: Kopányiné Mészáros Edda - tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Adójogi és Tájékoztatási Főosztály

10:20-10:50 Szünet - személyes kérdések megválaszolása

10:50-11:20 Juttatások adminisztrációja szabályosan
Előadó: Király Ágnes, ügyvezető, okleveles adószakértő - Top Cafeteria Kft.

11:20-11:40 Miért az egészségbiztosítás az egyik legkedveltebb juttatási forma?
Előadó: Kuthy Ildikó, Egészségbiztosítási termékfejlesztési vezető - Generali Biztosító

11:40-12:00 Termékenység megőrzés (Fertility benefit) - az egyedi munkáltatói odafigyelés
Előadó: Sebes János, Kereskedelmi igazgató - KRIO Intézet

12:00-12:20 Jövőt építünk nap mint nap - Eredmények és irányok az OTP Pénztáraknál
Előadó: Budai József, ügyvezető igazgató - OTP Pénztárak


12:20-13:10 Ebédszünet


13:10-13:30 A Cafeteria rendszer dokumentumai és szakértői praktikák
A résztvevők a gyakori juttatások megvalósításához szükséges kész dokumentumokat megkapják a rendezvényen.
Előadó: Fata László, juttatási szakértő - Cafeteria TREND

13:30-13:50 SZÉP-kártya - digitalizáció és egyéb aktualitások
Előadó: Lendvai Mónika, SZÉP-kártya üzletágvezető - OTP Bank

13:50-14:10 Egyedi megoldások az egészség- és önsegélyező pénztárban
Előadó: Belányi-Sztraka Szabolcs, Igazgatótanács elnöke - IZYS Egészség- és Önsegélyező Pénztár

14:10-14:30 The greatest wealth is the health
Előadó: Takács László, Értékesítési vezető - TritonLife


14:30-14:50 SZÜNET

14:50-15:30 Munkáltatói jó gyakorlatok - KEREKASZTAL
A beszélgetés résztvevői: 
szervezés alatt

 

15:30-16:00 Kérdések és válaszok - Konferencia zárása

 

 

>>>A program a rendezvény időpontjáig változhat.<<<


 

Időpont: 2025.11.27.     09:00-16:00 

 

Helyszín: Lurdy Ház, 9-es terem (1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14. )



MENNYIBE KERÜL?

Részvételi díj: 

 

2025. november 9-ig    40.000 Ft + 27% ÁFA (aza 50.800 Ft)

 

2025. november 10-től    50.000 Ft + 27% ÁFA (azaz 63.500 Ft)


Kedvezmények:

 1. A Cafeteria TREND Klub tagjainál (a magazin éves előfizetői>>) 1 fő ingyenesen vehet részt a rendezvényen, de fontos, hogy ők is regisztráljanak az alábbi űrlapon. Kiemelt előfizetőknél 2 fő részvétele ingyenes.

Ha Ön a Cafeteria TREND Klub tagja, és nem hoz magával munkatársakat, akkor kérem, írja a Klubtagsági számát az űrlapba, és a számlázási, postázási címet természetesen nem kell kitöltenie.
(Ha nem tudja a tagsági számát, hívja nyugodtan Fata Emőkét a 70 327 9216-os számon.) 


2. Amennyiben egy munkáltatótól több résztvevő érkezik, úgy a kísérő munkatársak részvételi díja 30.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 38.100 Ft/fő)

Az ár tartalmazza a képzést és a kiadott háttéranyagokat.
Étkezésről, frissítőről mindenki önállóan gondoskodhat a Lurdy Ház étkezőszigetén. 

  
Hozza el ismerősét, gazdasági vezetőjét, könyvelőjét, személyügyért, béren kívüli juttatásokért felelős munkatársait is! 

 


Amennyiben bankkártyával szeretné fizetni a részvételi díját, látogasson el a webshopba>>>
 


Átutalással törtőnő fizetéssel jelentkezzen most az alábbi űrlap kitöltésével.


Az űrlap kitöltése után egy visszaigazolást kap e-mailben, majd küldöm a részvételi díjat tartalmazó átutalási számlát.
A konferencia előtt pedig kap tőlem még egy részletes tájékoztatót.


Jelentkezési határidő: 2025.11.25.   12:00

 


Ügyfélszolgálat: Fata Emőke (.(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet))
Tel: +36 70  327 9216 


Jelentkezési lap