Cafeteria Panoráma 2017.

Cafeteria Panoráma 2017.

Szakmai konferencia


Konkrét, gyakorlatias megoldások, dokumentum minták első kézből, hogy egyszerűen átalakíthassa cafeteria rendszerét a 2017-es év elvárásaihoz.

Az adótörvények puszta ismerete sajnos kevés egy jó cafeteria rendszer működtetéséhez. Legalább ilyen fontos ismerni azt, hogyan valósítsuk meg a törvényi elvárásokat.

 

 

Emellett kudarcba fullad a juttatási rendszer akkor is, ha:

- a munkáltató a kelleténél több adminisztrációt vesz magára, mely nem csak a törvényi szabályozásból adódhat, hanem akár a szolgáltatók elvárásaiból is.
- a munkáltató nem ismeri az újonnan megjelent lehetőségeket

- a munkavállalók nem érzik elkölthetőnek a kapott juttatásokat (mert bár kedvező adózásúak, de számukra nem használhatók 2016-ban, vagy nem tanította meg nekik senki, hogyan alkalmazzák ezeket) ...

 

A 2017-es törvényi változások biztosan új lehetőségeket és feladatokat is vonnak maguk után:

1. Az új törvénybe illő új lehetőségeket, kötelezettségeket mind a munkáltatónak, mind a munkavállalónak meg kell ismernie és értenie.
2. A 2017-es cafeteriában használt juttatási elemek megismerése nem merül ki a rájuk vonatkozó adózási szabályok összegyűjtésében.

 

Cafeteria Panoráma 2017 - szakmai konferencia, ahol a törvényi kereteken kívül részletesen áttekintjük:

- a készpénz juttatás sikeres megvalósításának alapjait
- az adómentes albérlet dokumentációját
- a munkáltató feladatait a 2017-es működtetéshez kapcsolódóan.
- a dolgozókat érintő legfontosabb információkat, hiszen nélkülük jövőre sem lehet sikeres a cafeteria.

- a szolgáltatóknál várható pozitív, negatív változásokat, melyek ismerete komoly meglepetésektől óvja meg a munkáltatót.

Ráadásul az információkat első kézből közvetlenül a szolgáltatóktól, az alkalmazóktól hozom a konferenciára. Olyanok mesélik el terveiket, tapasztalataikat, akik maguk is részt vesznek az új környezet alakításában, vagy kiemelkedően sikeresek a gyakorlati megvalósításban.

Emellett lehetőség lesz a cafeteria alkalmazók közti intenzív tapasztalatcserére is.


A korábbi évek résztvevői ilyen véleményekkel távoztak:


*  A jövő évi tervezéshez igazán hasznos információkat biztosító rendezvény. - Empergel Irén * Kompenzációs és juttatási munkatárs - Magyar Posta Zrt.


*  Jó, hogy mindig meg tud újulni a rendezvény... - Major Mária * HR működéstámogató senior specialista - Magyar Telekom Nyrt.


* Tavaly már részt vettem, és most sem csalódtam, magas színvonalú rendezvény volt. - Takács Zoltánné * Humánpolitikai munkatárs - MVM Paksi Atomerőmű Zrt.


* Átfogó volt, pörgős, ideális hosszúságú előadások, kellő mértékű szünetekkel, gyakorlatias, tapasztalt előadók. - Pusztai Anikó * HR generalista - CG Electric Systems Zrt.


* Rengeteg mindent megtudtam pl. a lakáscélú támogatásról... - Hermann Helga * HR generalista - National Instruments Hungary Kft.


* Meglepetés volt számomra az egészségszűrés és a kóstoló. - Kármánné Erika * Munkaügyi ügyintéző - bérszámfejtő - Tresser Restaurants Kft.


 

...és a 2015-ös hangulat:

 


Tervezett program

 

 

9:00-9:30 Regisztráció
9:30-9:40 Megnyitó - Fata László a Cafeteria TREND magazin szakértője
9:40-10:40 A béren kívüli juttatások adózási háttere 2014-ben 
Előadó: dr. Andrási Jánosné osztályvezető NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatás Főosztály
10:40-11:00 Szünet
11:00-11:40 Hogyan valósítsam meg a törvényi elvárásokat? (erre alapozva mindenki érteni fogja, hogy mire épül a délutáni program)
Előadó: Fata László – a Cafeteria TREND magazin szakértője
11:40-12:10 Egészségbiztosítás ez egészséges munkavállalókért
Előadó: Paál Zoltán - Személybiztosítási területért felelős vezérigazgató-helyettes Generali-Providencia Biztosító Zrt.
12:10-13:00 Ebédszünet
13:00-13:30 Az év Cafeteria rendszere 2013. díj átadása - az idei tapasztalatok összegzése
13:30-14:00 SZÉP Kártya és elektronikus cafeteria
Előadó: Gál Tamás – Főosztályvezető, OTP Bank Nyrt Értékesítési Igazgatóság
14:00-14:30 Pénztário körkép és 20. születésnap
Előadó: Dr. Renneczéder Éva ügyvéd, a CET alapító tagja
14:30-14:45 SZÜNET
14:45-15:15 ELŐADÁS
15:15-15:45 Ezeket a mondatokat ne hagyd ki a 2013-as cafeteria szabályzatból
Előadó: Fata László – a Cafeteria TREND magazin szakértője
15:45-16:00 Szakértői konzultáció

9:00-9:30 Regisztráció

9:30-9:40 Megnyitó - Fata László a Cafeteria TREND magazin szakértője

9:40-10:30 A béren kívüli juttatások adózási háttere 2017-ben 
Előadó: dr. Andrási Jánosné osztályvezető NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály

10:30-10:50 Szünet

10:50-11:50 Hogyan valósítsam meg a törvényi elvárásokat? 
Milyen dokumentumokra, nyilatkozatokra lesz szükségem 2017-ben? Hogyan alakítsuk az optimális adminisztrációt? 
Előadó: Fata László – a Cafeteria TREND magazin szakértője

11:50-12:20 Az egészségbiztosítás szerepe a vállalati juttatási rendszerben 2017
Előadó: Záhonyi Barbara, Kereskedelmi igazgató helyettes - Medicover Zrt.


12:20-13:10 Ebédszünet

13:10-13:40 Cafeteria elszámolás
Hogyan teremtsünk összhangot a juttatások kiadása, a bérszámfejtés és az adózás között?
Előadó: Király Ágnes, okleveles adószakértő - Top Cafeteria


13:40-14:10 SZÉP, Lakás, Egészség, Nyugdíj, Ajándék
Hogyan készül az OTP Csoport a 2017-es változásokra?
Előadó: Gál Tamás, Cafeteria Szolgáltatási Vezető – OTP Bank Nyrt.


14:10-14:30 Szünet

 

14:30-15:00 A Worklife Balance nem pénz kérdése - juttatások akár költségek nélkül
Előadó: Dobai Gábor, ügyvezető - The WorkLife Company

15:00-15:30 Gondoskodom, tehát vagyok!
Cafeteria a munkajog és a bírósági ítélkezési gyakorlat tükrében
Előadó: Dr. Renneczéder Éva ügyvéd, a Palettéria Zrt. cafeteria szakértője

 

>>>A program a rendezvény időpontjáig változhat.<<<


 

Időpont: 2016.12.01.     09:00-16:30 

 

Helyszín: Lurdy Ház, 9-es terem (1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14. )



MENNYIBE KERÜL?

Részvételi díj: 15.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 19.050 Ft/fő)

Kedvezmények:

 1. A Cafeteria TREND Klub tagjai (a magazin éves előfizetői>>) ingyenesen vehetnek részt a rendezvényen
2. Partnerkedvezmények igénybevételéhez használja a megfelelő kódot + pl. klub kártya száma stb.

3. Amennyiben egy munkáltatótól több résztvevő érkezik, úgy kísérő munkatársak részvételi díja 12.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 15.240 Ft/fő)

Az ár tartalmazza a képzést, a kiadott háttéranyagokat.
Étkezésről, frissítőről mindenki önállóan gondoskodhat a Lurdy Ház étkező szigetén. 

  
Hozza el ismerősét, gazdasági vezetőjét, könyvelőjét, személyügyért, béren kívüli juttatásokért felelős munkatársait is! 

 


 

Jelentkezzen most az alábbi űrlap kitöltésével.


Az űrlap kitöltése után egy visszaigazolást kap e-mailben, majd küldöm a részvételi díjat tartalmazó átutalási számlát.
A konferencia előtt pedig kap tőlem még egy részletes tájékoztatót.

Többen kérdezték tavaly, hogy részt vehetnek-e a konferencián, ha esetleg nem érkezik meg addig a részvételi díj utalása.
Természetesen minden jelentkezőt szeretettel látunk, és a belépéshez elegendő lesz névvel, cégnévvel regisztrálni. (vagy az e-mailben küldött gyors regisztrációs lappal)
Nem szükséges utalási bizonylatot, klub kártyát stb. hozni. 


Jelentkezési határidő: 2016.11.29.  14:00  - LEJÁRT A HATÁRIDŐ!


Ügyfélszolgálat: Balogh Éva (.(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet))
Tel: +36 70  327 9216

Cafeteria 2017


Frissítve 2017.01.13.
Összeállí­tottam egy 41 oldalas anyagot a béren kívüli juttatások 2017-es szabályairól. Majd a jövőben rendszeresen e-mailben tájékoztatom a változásokról.
  • Készpénz a cafeteriában


  • Adómentes albérlet és óvoda térítése

A megadott e-mail cí­mre díjmentesen elküldöm az összefoglaló anyag letöltési linkjét!

TREND Klubról

"Nagyon jó volt az előadás! A gyakorlatról szólt, nem az elméletről! SZUPER VOLT! Jövök máskor is!"

Kende Andrea

Bér- és munkaügyi vezető

77 Elektronika Kft.

"Kitűnő a szervezés, a helyszín, a technika!"

Kende Andrea

Bér-, TB- és Munkaügyi vezető

77 Elektronika Kft.

"Professzionális szervezés, professzionális előadók."

Baksai Zoltán

HR-szakértő

Generali - Providencia Zrt.

Rólunk mondták

"Fata László előadása érthető és világos. Jó előadó, felkészült szakember."

Peterke Andrásné

Pü. főmunkatárs

Mohácsi Közös Önkormnyzati Hivatal

“A legjobban azt szeretem benne, hogy tele van gyakorlati példákkal és a Cafeteria használók tapasztalataival.”

Ságiné Szokoly Adrienn

ügyvezető

Sunrise Capital Kft.

Az egyes béren kí­vüli juttatásokra vonatkozó törvények kifejtése és azok gyakorlatba való átültetése sok segí­tséget jelent számomra valamint nagyban elősegí­ti ezek helyes betartását.

Szlapák Angelika

személyügyi munkatárs

Elmű Nyrt.