Cafeteria Panoráma 2017.

Cafeteria Panoráma 2017.

Szakmai konferencia


Konkrét, gyakorlatias megoldások, dokumentum minták első kézből, hogy egyszerűen átalakíthassa cafeteria rendszerét a 2017-es év elvárásaihoz.

Az adótörvények puszta ismerete sajnos kevés egy jó cafeteria rendszer működtetéséhez. Legalább ilyen fontos ismerni azt, hogyan valósítsuk meg a törvényi elvárásokat.

 

 

Emellett kudarcba fullad a juttatási rendszer akkor is, ha:

- a munkáltató a kelleténél több adminisztrációt vesz magára, mely nem csak a törvényi szabályozásból adódhat, hanem akár a szolgáltatók elvárásaiból is.
- a munkáltató nem ismeri az újonnan megjelent lehetőségeket

- a munkavállalók nem érzik elkölthetőnek a kapott juttatásokat (mert bár kedvező adózásúak, de számukra nem használhatók 2016-ban, vagy nem tanította meg nekik senki, hogyan alkalmazzák ezeket) ...

 

A 2017-es törvényi változások biztosan új lehetőségeket és feladatokat is vonnak maguk után:

1. Az új törvénybe illő új lehetőségeket, kötelezettségeket mind a munkáltatónak, mind a munkavállalónak meg kell ismernie és értenie.
2. A 2017-es cafeteriában használt juttatási elemek megismerése nem merül ki a rájuk vonatkozó adózási szabályok összegyűjtésében.

 

Cafeteria Panoráma 2017 - szakmai konferencia, ahol a törvényi kereteken kívül részletesen áttekintjük:

- a készpénz juttatás sikeres megvalósításának alapjait
- az adómentes albérlet dokumentációját
- a munkáltató feladatait a 2017-es működtetéshez kapcsolódóan.
- a dolgozókat érintő legfontosabb információkat, hiszen nélkülük jövőre sem lehet sikeres a cafeteria.

- a szolgáltatóknál várható pozitív, negatív változásokat, melyek ismerete komoly meglepetésektől óvja meg a munkáltatót.

Ráadásul az információkat első kézből közvetlenül a szolgáltatóktól, az alkalmazóktól hozom a konferenciára. Olyanok mesélik el terveiket, tapasztalataikat, akik maguk is részt vesznek az új környezet alakításában, vagy kiemelkedően sikeresek a gyakorlati megvalósításban.

Emellett lehetőség lesz a cafeteria alkalmazók közti intenzív tapasztalatcserére is.


A korábbi évek résztvevői ilyen véleményekkel távoztak:


*  A jövő évi tervezéshez igazán hasznos információkat biztosító rendezvény. - Empergel Irén * Kompenzációs és juttatási munkatárs - Magyar Posta Zrt.


*  Jó, hogy mindig meg tud újulni a rendezvény... - Major Mária * HR működéstámogató senior specialista - Magyar Telekom Nyrt.


* Tavaly már részt vettem, és most sem csalódtam, magas színvonalú rendezvény volt. - Takács Zoltánné * Humánpolitikai munkatárs - MVM Paksi Atomerőmű Zrt.


* Átfogó volt, pörgős, ideális hosszúságú előadások, kellő mértékű szünetekkel, gyakorlatias, tapasztalt előadók. - Pusztai Anikó * HR generalista - CG Electric Systems Zrt.


* Rengeteg mindent megtudtam pl. a lakáscélú támogatásról... - Hermann Helga * HR generalista - National Instruments Hungary Kft.


* Meglepetés volt számomra az egészségszűrés és a kóstoló. - Kármánné Erika * Munkaügyi ügyintéző - bérszámfejtő - Tresser Restaurants Kft.


 

...és a 2015-ös hangulat:

 


Tervezett program

 

 

9:00-9:30 Regisztráció
9:30-9:40 Megnyitó - Fata László a Cafeteria TREND magazin szakértője
9:40-10:40 A béren kívüli juttatások adózási háttere 2014-ben 
Előadó: dr. Andrási Jánosné osztályvezető NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatás Főosztály
10:40-11:00 Szünet
11:00-11:40 Hogyan valósítsam meg a törvényi elvárásokat? (erre alapozva mindenki érteni fogja, hogy mire épül a délutáni program)
Előadó: Fata László – a Cafeteria TREND magazin szakértője
11:40-12:10 Egészségbiztosítás ez egészséges munkavállalókért
Előadó: Paál Zoltán - Személybiztosítási területért felelős vezérigazgató-helyettes Generali-Providencia Biztosító Zrt.
12:10-13:00 Ebédszünet
13:00-13:30 Az év Cafeteria rendszere 2013. díj átadása - az idei tapasztalatok összegzése
13:30-14:00 SZÉP Kártya és elektronikus cafeteria
Előadó: Gál Tamás – Főosztályvezető, OTP Bank Nyrt Értékesítési Igazgatóság
14:00-14:30 Pénztário körkép és 20. születésnap
Előadó: Dr. Renneczéder Éva ügyvéd, a CET alapító tagja
14:30-14:45 SZÜNET
14:45-15:15 ELŐADÁS
15:15-15:45 Ezeket a mondatokat ne hagyd ki a 2013-as cafeteria szabályzatból
Előadó: Fata László – a Cafeteria TREND magazin szakértője
15:45-16:00 Szakértői konzultáció

9:00-9:30 Regisztráció

9:30-9:40 Megnyitó - Fata László a Cafeteria TREND magazin szakértője

9:40-10:30 A béren kívüli juttatások adózási háttere 2017-ben 
Előadó: dr. Andrási Jánosné osztályvezető NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály

10:30-10:50 Szünet

10:50-11:50 Hogyan valósítsam meg a törvényi elvárásokat? 
Milyen dokumentumokra, nyilatkozatokra lesz szükségem 2017-ben? Hogyan alakítsuk az optimális adminisztrációt? 
Előadó: Fata László – a Cafeteria TREND magazin szakértője

11:50-12:20 Az egészségbiztosítás szerepe a vállalati juttatási rendszerben 2017
Előadó: Záhonyi Barbara, Kereskedelmi igazgató helyettes - Medicover Zrt.


12:20-13:10 Ebédszünet

13:10-13:40 Cafeteria elszámolás
Hogyan teremtsünk összhangot a juttatások kiadása, a bérszámfejtés és az adózás között?
Előadó: Király Ágnes, okleveles adószakértő - Top Cafeteria


13:40-14:10 SZÉP, Lakás, Egészség, Nyugdíj, Ajándék
Hogyan készül az OTP Csoport a 2017-es változásokra?
Előadó: Gál Tamás, Cafeteria Szolgáltatási Vezető – OTP Bank Nyrt.


14:10-14:30 Szünet

 

14:30-15:00 A Worklife Balance nem pénz kérdése - juttatások akár költségek nélkül
Előadó: Dobai Gábor, ügyvezető - The WorkLife Company

15:00-15:30 Gondoskodom, tehát vagyok!
Cafeteria a munkajog és a bírósági ítélkezési gyakorlat tükrében
Előadó: Dr. Renneczéder Éva ügyvéd, a Palettéria Zrt. cafeteria szakértője

 

>>>A program a rendezvény időpontjáig változhat.<<<


 

Időpont: 2016.12.01.     09:00-16:30 

 

Helyszín: Lurdy Ház, 9-es terem (1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14. )



MENNYIBE KERÜL?

Részvételi díj: 15.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 19.050 Ft/fő)

Kedvezmények:

 1. A Cafeteria TREND Klub tagjai (a magazin éves előfizetői>>) ingyenesen vehetnek részt a rendezvényen
2. Partnerkedvezmények igénybevételéhez használja a megfelelő kódot + pl. klub kártya száma stb.

3. Amennyiben egy munkáltatótól több résztvevő érkezik, úgy kísérő munkatársak részvételi díja 12.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 15.240 Ft/fő)

Az ár tartalmazza a képzést, a kiadott háttéranyagokat.
Étkezésről, frissítőről mindenki önállóan gondoskodhat a Lurdy Ház étkező szigetén. 

  
Hozza el ismerősét, gazdasági vezetőjét, könyvelőjét, személyügyért, béren kívüli juttatásokért felelős munkatársait is! 

 


 

Jelentkezzen most az alábbi űrlap kitöltésével.


Az űrlap kitöltése után egy visszaigazolást kap e-mailben, majd küldöm a részvételi díjat tartalmazó átutalási számlát.
A konferencia előtt pedig kap tőlem még egy részletes tájékoztatót.

Többen kérdezték tavaly, hogy részt vehetnek-e a konferencián, ha esetleg nem érkezik meg addig a részvételi díj utalása.
Természetesen minden jelentkezőt szeretettel látunk, és a belépéshez elegendő lesz névvel, cégnévvel regisztrálni. (vagy az e-mailben küldött gyors regisztrációs lappal)
Nem szükséges utalási bizonylatot, klub kártyát stb. hozni. 


Jelentkezési határidő: 2016.11.29.  14:00  - LEJÁRT A HATÁRIDŐ!


Ügyfélszolgálat: Balogh Éva (.(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet))
Tel: +36 70  327 9216

Cafeteria 2017


Frissítve 2017.01.13.
Összeállí­tottam egy 41 oldalas anyagot a béren kívüli juttatások 2017-es szabályairól. Majd a jövőben rendszeresen e-mailben tájékoztatom a változásokról.
  • Készpénz a cafeteriában


  • Adómentes albérlet és óvoda térítése

A megadott e-mail cí­mre díjmentesen elküldöm az összefoglaló anyag letöltési linkjét!

TREND Klubról

"Nagyon jó, hogy sokrétű információ cserélhet gazdát a már bevezetett rendszerekből.

Őriné Péter Olga

pénzügyi igazgató

FERRO-PENT KFT.

"Mindenkinek ajánlom, aki felkészülten szeretné kezdeni a jövő évet."

Bihariné Takács Ildikó

Pénzügyi előadó

IZINTA Kereskedelmi Kft.

"Az aktuális témaválasztás és a résztvevők hozzászólásai segítséget jelentenek a napi munkavégzésben."

Empergel Irén

Humánerőforrás gazdálkodási mt.

Magyar Posta Zrt.

Rólunk mondták

"Professzionalizmus emberközeli, érthető formában."

Vincze József

ÜT tag

EGIS Gyógyszergyár Zrt.

"Fata László a száraz adószabályokat is élvezetesen és életszerűen magyarázó előadásai mellett idén a cafeteria ötletes megvalósításairól is hallhattunk különböző cégektől."

Szatmári Gabriella

Helyettes HR-vezető

NI Hungary Kft.

Ötleteket lehet meríteni, hogy egyre hatékonyabb juttatási rendszert működtethessenek a munkáltatók.

Major Mária

HR működtetéstámogató senior specialista

Magyar Telekom Nyrt.