Lakáscélú hitel törlesztés támogatása - hogyan csináljam?

Már nem csak az adótörvény teszi lehetővé, hogy a munkáltató adómentesen támogassa a munkavállaló lakáshitel törlesztését, hanem megjelent egy NGM rendelet, mely pontosan leírja a szükséges dokumentációt.

 

Milyen jó is lenne, ha újra adómentesen adhatnánk juttatást! 

Ráadásul olyan, a bankszámlára utalt forintok formájában, amit a lakás hitel törlesztésére lehet fordítani.

A munkavállaló és a munkáltató is jól járna.
Látszólag ennek semmi akadálya, hiszen egy rugalmasan alkalmazható, szinte mindent pontosan szabályozó miniszteri rendelet született, mely még azt is megengedi, hogy a munkáltató akár már holnap a dolgozója bankszámlájára utalja ezt az adómentes támogatást.

Aztán ráér majd jövő tavaszig begyűjteni a szükséges dokumentumokat.
...és akkor derül majd ki, hogy adómentes lesz-e a juttatás, vagy a 120 százaléka adózik jövedelemként.

Ez persze aztán a legtöbb felelősen gondolkodó munkáltatónál rengeteg kérdést felvet.

Ki kaphatja ezt a juttatást? (és ha van már 2 lakása?)
Hogyan kell szabályosan utalni?
Milyen papírokat kell beszedni idén?
...és miket kell összegyűjteni jövőre, ha újra adnánk ilyen juttatást?

 
DE AZ EGYIK LEGFONTOSABB KÉRDÉS

Hogyan kerülhetjük el annak a kockázatát, hogy hiányzik majd jövő tavasszal egy papír, és kiderül, hogy nem is adómentes a juttatás.
Ráadásul a dolgozónk nem fordította törlesztésre, amit a bankszámlájára utaltunk, sőt már hónapok óta nem is dolgozik nálunk.

Milyen jó lenne, ha már a juttatás kiadása, a pénz utalása előtt pontosan tudnánk, hogy semmit sem kockáztatunk, hogy biztosra mehetünk az adómentességgel.

A másik probléma a dokumentumok tömege:
- lakcímkártyák
- hitelszerződés
- tulajdoni lap
- nyilatkozat a szobákról
- nyilatkozat a lakókról...
...és amiket még ki sem lehet olvasni a rendelet szövegéből.

Fontos, hogy pont annyit szedjünk be ezekből a papírokból amennyi szükséges, és olyan sorrendben, hogy ne dolgozzunk feleslegesen.
Ha nem megfelelő a dolgozónk hitele, akkor már ne is gyűjtsük be a lakcímkártyákat... stb.
Aztán ha 4 dolgot le tudunk nyilatkoztatni egy lépésben, akkor azt tegyük is egy lépésben, és ne terheljük ezzel négyszer a munkavállalókat és az adminisztrációt.

 


TARTALOM


Az új tanagyag CD-jén egy előadást és egy halom dokumentumot talál majd.

Előadás
Az előadásban elmagyarázom a törvényi hátteret, hogy Ön meg tudja válaszolni azokat a kérdéseket, amivel a dolgozók majd bombázzák. 
Emellett kidolgoztam egy olyan optimális folyamatot, melyben minimálisra csökken a juttatás adózási kockázata. Nem kell jövő tavaszig izgulnia, hogy a dolgozó jól használja-e fel a kapott forintokat.
Végignézzük azt is, hogyan illessze ezt a juttatást a cafeteria rendszerébe, de arról is mesélek, hogyan biztosíthatja a lakáshitel törlesztés támogatását egy speciális dolgozói csoportnak.
..és végül azt is elmesélem, hogy miként járjon el most, hogy 2015-ben már alig kelljen papírokat gyűjtögetnie ehhez a juttatáshoz. 


Dokumentumok
A dokumentumok közt word formátumban megtalálja majd az összes szükséges nyilatkozat mintát. (itt olyan részekkel is fog találkozni, melyek nem szerepelnek a rendeletben, de az adómentes megvalósításhoz elengedhetetlen a kitöltésük)
Emellett a juttatás bevezetéséhez szükséges munkáltatói szabályzatok mintaszövegéhez is adok kész mintát.
Sok felesleges munkát takarít meg, ha a dolgozókat a folyamat beindítása előtt tájékoztatja, hogy mit egyeztessenek a bankjukkal, milyen papírokat gyűjtsenek össze, és ezzel a kész információ és dokumentum csomaggal érkezzenek a munkáltatóhoz. Ezért egy dolgozói tájékoztató anyagot is bekészítettem Önnek a CD-re.


Mennyibe kerül?

19.800 Ft +27% ÁFA (azaz 25.146 Ft) áron vásárolható meg a lakáshitel törlesztés támogatásának megvalósítását segítő tananyag.

Számoljon utána, már akkor is megéri Önnek ez a vásárlás, ha 100.000 forintot ad ki a segítségével nem béren kívüli juttatásként, hanem adómentesen.
(100.000 Ft béren kívüli juttatás után 35,700 Ft közterhet kell fizetni - adómentes juttatásként az a közteher 0 Ft)


Az ár tartalmazza a postázás költségét. Önt további költségek nem terhelik.


Ön semmit sem kockáztat - GARANCIA

Erre az új tananyagra is 3 hónap 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalok.

Ön megrendeli az anyagot, és nem kell előre kifizetnie.
Egy átutalási számlával kapja majd meg postán.
Így az utalás előtt nyugodtan belehallgathat, megnézheti a dokumentum mintákat, mielőtt fizetne.

Aztán ha nem hasznos Önnek ez az anyag, akkor 3 hónapon belül írjon egy e-mailt munkatársamnak az .(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet) címre, és nem kell kifizetnie a tananyagot, vagy ha már fizette, visszautalom a teljes vételárat.


Mi történik, ha az alábbi űrlap kitöltésével megrendeli a tananyagot?


1. Ön kitölti az űrlapot. 

2. Ezt követően kap egy visszaigazoló e-mailt a rendeléséről.
3. Majd hamarosan postázom a tanagyagot és a hozzá tartozó átutalási számlát 


Rendelje meg most a tananyagot!

Az Ön neve:*
E-mail a kapcsolattartáshoz:*
Telefonszám a kapcsolattartáshoz:
Számlázási cí­m (cégnév, cí­m):
Postázási cí­m, ha eltér az előzőtől:
Megrendelt darabszám:
Megjegyzés:

Rólunk mondták

"László nagyon jó előadói készséggel, jó humorérzékkel, és hitelesen adja át az ismereteket"

Szabó Márta

HR munkatárs

HUMANsoft Kft

"Fata László előadása érthető és világos. Jó előadó, felkészült szakember."

Peterke Andrásné

Pü. főmunkatárs

Mohácsi Közös Önkormnyzati Hivatal

"Minden konferencia nyújt valami újat, biztosan számíthat rá az ember, hogy a részvételnek csak pozitív hozománya lesz."

Kissné Varga Magdolna

kiemelt szakértő

Mátrai Erőmű Zrt.