Lakáscélú hitel törlesztés támogatása - hogyan csináljam?

Már nem csak az adótörvény teszi lehetővé, hogy a munkáltató adómentesen támogassa a munkavállaló lakáshitel törlesztését, hanem megjelent egy NGM rendelet, mely pontosan leírja a szükséges dokumentációt.

 

Milyen jó is lenne, ha újra adómentesen adhatnánk juttatást! 

Ráadásul olyan, a bankszámlára utalt forintok formájában, amit a lakás hitel törlesztésére lehet fordítani.

A munkavállaló és a munkáltató is jól járna.
Látszólag ennek semmi akadálya, hiszen egy rugalmasan alkalmazható, szinte mindent pontosan szabályozó miniszteri rendelet született, mely még azt is megengedi, hogy a munkáltató akár már holnap a dolgozója bankszámlájára utalja ezt az adómentes támogatást.

Aztán ráér majd jövő tavaszig begyűjteni a szükséges dokumentumokat.
...és akkor derül majd ki, hogy adómentes lesz-e a juttatás, vagy a 120 százaléka adózik jövedelemként.

Ez persze aztán a legtöbb felelősen gondolkodó munkáltatónál rengeteg kérdést felvet.

Ki kaphatja ezt a juttatást? (és ha van már 2 lakása?)
Hogyan kell szabályosan utalni?
Milyen papírokat kell beszedni idén?
...és miket kell összegyűjteni jövőre, ha újra adnánk ilyen juttatást?

 
DE AZ EGYIK LEGFONTOSABB KÉRDÉS

Hogyan kerülhetjük el annak a kockázatát, hogy hiányzik majd jövő tavasszal egy papír, és kiderül, hogy nem is adómentes a juttatás.
Ráadásul a dolgozónk nem fordította törlesztésre, amit a bankszámlájára utaltunk, sőt már hónapok óta nem is dolgozik nálunk.

Milyen jó lenne, ha már a juttatás kiadása, a pénz utalása előtt pontosan tudnánk, hogy semmit sem kockáztatunk, hogy biztosra mehetünk az adómentességgel.

A másik probléma a dokumentumok tömege:
- lakcímkártyák
- hitelszerződés
- tulajdoni lap
- nyilatkozat a szobákról
- nyilatkozat a lakókról...
...és amiket még ki sem lehet olvasni a rendelet szövegéből.

Fontos, hogy pont annyit szedjünk be ezekből a papírokból amennyi szükséges, és olyan sorrendben, hogy ne dolgozzunk feleslegesen.
Ha nem megfelelő a dolgozónk hitele, akkor már ne is gyűjtsük be a lakcímkártyákat... stb.
Aztán ha 4 dolgot le tudunk nyilatkoztatni egy lépésben, akkor azt tegyük is egy lépésben, és ne terheljük ezzel négyszer a munkavállalókat és az adminisztrációt.

 


TARTALOM


Az új tanagyag CD-jén egy előadást és egy halom dokumentumot talál majd.

Előadás
Az előadásban elmagyarázom a törvényi hátteret, hogy Ön meg tudja válaszolni azokat a kérdéseket, amivel a dolgozók majd bombázzák. 
Emellett kidolgoztam egy olyan optimális folyamatot, melyben minimálisra csökken a juttatás adózási kockázata. Nem kell jövő tavaszig izgulnia, hogy a dolgozó jól használja-e fel a kapott forintokat.
Végignézzük azt is, hogyan illessze ezt a juttatást a cafeteria rendszerébe, de arról is mesélek, hogyan biztosíthatja a lakáshitel törlesztés támogatását egy speciális dolgozói csoportnak.
..és végül azt is elmesélem, hogy miként járjon el most, hogy 2015-ben már alig kelljen papírokat gyűjtögetnie ehhez a juttatáshoz. 


Dokumentumok
A dokumentumok közt word formátumban megtalálja majd az összes szükséges nyilatkozat mintát. (itt olyan részekkel is fog találkozni, melyek nem szerepelnek a rendeletben, de az adómentes megvalósításhoz elengedhetetlen a kitöltésük)
Emellett a juttatás bevezetéséhez szükséges munkáltatói szabályzatok mintaszövegéhez is adok kész mintát.
Sok felesleges munkát takarít meg, ha a dolgozókat a folyamat beindítása előtt tájékoztatja, hogy mit egyeztessenek a bankjukkal, milyen papírokat gyűjtsenek össze, és ezzel a kész információ és dokumentum csomaggal érkezzenek a munkáltatóhoz. Ezért egy dolgozói tájékoztató anyagot is bekészítettem Önnek a CD-re.


Mennyibe kerül?

19.800 Ft +27% ÁFA (azaz 25.146 Ft) áron vásárolható meg a lakáshitel törlesztés támogatásának megvalósítását segítő tananyag.

Számoljon utána, már akkor is megéri Önnek ez a vásárlás, ha 100.000 forintot ad ki a segítségével nem béren kívüli juttatásként, hanem adómentesen.
(100.000 Ft béren kívüli juttatás után 35,700 Ft közterhet kell fizetni - adómentes juttatásként az a közteher 0 Ft)


Az ár tartalmazza a postázás költségét. Önt további költségek nem terhelik.


Ön semmit sem kockáztat - GARANCIA

Erre az új tananyagra is 3 hónap 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalok.

Ön megrendeli az anyagot, és nem kell előre kifizetnie.
Egy átutalási számlával kapja majd meg postán.
Így az utalás előtt nyugodtan belehallgathat, megnézheti a dokumentum mintákat, mielőtt fizetne.

Aztán ha nem hasznos Önnek ez az anyag, akkor 3 hónapon belül írjon egy e-mailt munkatársamnak az .(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet) címre, és nem kell kifizetnie a tananyagot, vagy ha már fizette, visszautalom a teljes vételárat.


Mi történik, ha az alábbi űrlap kitöltésével megrendeli a tananyagot?


1. Ön kitölti az űrlapot. 

2. Ezt követően kap egy visszaigazoló e-mailt a rendeléséről.
3. Majd hamarosan postázom a tanagyagot és a hozzá tartozó átutalási számlát 


Rendelje meg most a tananyagot!

Az Ön neve:*
E-mail a kapcsolattartáshoz:*
Telefonszám a kapcsolattartáshoz:
Számlázási cí­m (cégnév, cí­m):
Postázási cí­m, ha eltér az előzőtől:
Megrendelt darabszám:
Megjegyzés:

Rólunk mondták

"Először jártam a Cafeteria Panoráma konferencián, és a számításaim beigazolódtak: holnaptól a hallottak alapján tervezzük a jövő évi rendszert."

Usztics Ivett

HR Specialista

National Instruments Hungary Kft.

"A rendezvény mindig ötletelésre ösztönöz."

Lugosi Tímea

HR osztályvezető

ExtractumPharma Zrt.

Most sem csalódtam, sok újat, érdekeset hallottam, ami a jövő évi munkámat fogja segíteni.

Kármánné Erika

Munkaügyi ügyintéző - bérszámfejtő

Tresser Restaurants Kft.