BeneFits 2022 - szakmai konferencia

BeneFits 2022 - szakmai konferencia

Idén is ideje, hogy egy kicsit szélesebb körben tekintsünk a cafeteriára. Ezt a célt tűzte ki a BeneFits 2022 című konferencia.

 

Továbbra is konkrét, gyakorlatias megoldásokkal, dokumentum mintákkal érkezünk a rendezvényre, hogy egyszerűen átalakíthassa juttatási kínálatát a 2022-es év elvárásaihoz.

Az adótörvények puszta ismerete sajnos kevés egy jó juttatási rendszer működtetéséhez. Legalább ilyen fontos ismerni azt, hogyan valósítsuk meg a törvényi elvárásokat.

 

 

Emellett kudarcba fullad a juttatási rendszer akkor is, ha:

- a munkáltató a kelleténél több adminisztrációt vesz magára, mely nem csak a törvényi szabályozásból adódhat, hanem akár a szolgáltatók elvárásaiból is.
- a munkáltató nem ismeri az újonnan megjelent lehetőségeket

- a munkavállalók nem érzik értékesnek a kapott juttatásokat

 

A 2022-es törvényi szabályok új lehetőségeket és feladatokat is vonnak maguk után:

1. Az új törvénybe illő új lehetőségeket, kötelezettségeket mind a munkáltatónak, mind a munkavállalónak meg kell ismernie és értenie.
2. A 2022-ben használt juttatási elemek megismerése nem merül ki a rájuk vonatkozó adózási szabályok összegyűjtésében.

 

BeneFits 2022 - szakmai konferencia, ahol a törvényi kereteken kívül részletesen áttekintjük:

- az egyes lehetőségek megvalósítási módját
- új juttatási trendeket
- a munkáltató feladatait a 2022-es működtetéshez kapcsolódóan.
- a dolgozókat érintő legfontosabb információkat, hiszen nélkülük jövőre sem lehet sikeres a cafeteria.

- a szolgáltatóknál várható pozitív, negatív változásokat, melyek ismerete komoly meglepetésektől óvja meg a munkáltatót.

Ráadásul az információkat első kézből közvetlenül a szolgáltatóktól, az alkalmazóktól hozom a konferenciára. Olyanok mesélik el terveiket, tapasztalataikat, akik maguk is részt vesznek az új környezet alakításában, vagy kiemelkedően sikeresek a gyakorlati megvalósításban.

Emellett lehetőség lesz a cafeteria alkalmazók közti intenzív tapasztalatcserére is.


A korábbi évek résztvevői ilyen véleményekkel távoztak:


*  A jövő évi tervezéshez igazán hasznos információkat biztosító rendezvény. - Empergel Irén * Kompenzációs és juttatási munkatárs - Magyar Posta Zrt.


*  Jó, hogy mindig meg tud újulni a rendezvény... - Major Mária * HR működéstámogató senior specialista - Magyar Telekom Nyrt.


* Tavaly már részt vettem, és most sem csalódtam, magas színvonalú rendezvény volt. - Takács Zoltánné * Humánpolitikai munkatárs - MVM Paksi Atomerőmű Zrt.


* Átfogó volt, pörgős, ideális hosszúságú előadások, kellő mértékű szünetekkel, gyakorlatias, tapasztalt előadók. - Pusztai Anikó * HR generalista - CG Electric Systems Zrt.


* Rengeteg mindent megtudtam pl. a lakáscélú támogatásról... - Hermann Helga * HR generalista - National Instruments Hungary Kft.


* Meglepetés volt számomra az egészségszűrés és a kóstoló. - Kármánné Erika * Munkaügyi ügyintéző - bérszámfejtő - Tresser Restaurants Kft.


 

...és a 2019-es hangulat:

 


Tervezett program

 

9:50-10:00 Regisztráció

10:00-10:10 Megnyitó - Fata László a Cafeteria TREND magazin szakértője

10:10-11:00 A munkáltatót terhelő adókötelezettséggel és adómentesen adható juttatások
Előadó: Kopányiné Mészáros Edda - tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály

11:00-11:10 Szünet

11:10-11:30 Újra Magyarországon a Ticket Restaurant: digitális megoldás a munkavállalók minőségi étkezéséért
Előadó: Szendrő Tamás - ügyvezető, Edenred Magyarország

11:30-11:50 Hospital - Aegon csoportos fekvőbeteg termék
Előadó: Angyal Attila - Üzletfejlesztési és alternatív értékesítési vezető, Aegon Magyarország Biztosító Zrt.

11:50-12:30 Ebédszünet

12:30-13:10 Hogyan valósítsam meg a törvényi elvárásokat? 
Milyen dokumentumokra, nyilatkozatokra lesz szükségem 2022-ben? Új juttatások, új koncepciók a gyakorlatban
Előadó: Fata László – a Cafeteria TREND magazin szakértője


A résztvevők a gyakori juttatások megvalósításához szükséges kész dokumentumokat, nyilatkozat mintákat is megkapják a rendezvényen.

13:10-13:30 SZÉP Kártya trendek és cafeteria juttatások munkavállalói szemmel
Előadó: Lendvai Mónika - OTP SZÉP Kártya üzletág vezető, OTP Bank Nyrt. 


13:30-13:50 Innovatív és környezetbarát: az elektromos kerékpár juttatás megvalósítása a gyakorlatban
Előadó: Hényel Ágoston - vezérigazgató, Hellovelo.energy


13:50-14:05 Szünet

14:05-14:30 Kérdések és válaszok

 

>>>A program a rendezvény időpontjáig változhat.<<<


 

Időpont: 2021.11.25.     10:00-15:00 

 

Helyszín: Online konferencia - zárt Facebook csoportban



MENNYIBE KERÜL?

 

Részvételi díj: 20.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 25.400 Ft/fő)

Kedvezmények:

 1. A Cafeteria TREND Klub tagoknál (a magazin éves előfizetői>>) 1 fő ingyenesen vehet részt a rendezvényen, de fontos, hogy ők is regisztráljanak az alábbi űrlapon.
2. Partnerkedvezmények igénybevételéhez használja a megfelelő kódot + pl. klub kártya száma stb.

3. Amennyiben egy munkáltatótól több résztvevő érkezik, úgy kísérő munkatársak részvételi díja 14.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 17.780 Ft/fő)

Az ár tartalmazza a képzést, a kiadott háttéranyagokat.

  
Hívja el ismerősét, gazdasági vezetőjét, könyvelőjét, személyügyért, béren kívüli juttatásokért felelős munkatársait is! 

 


 

Amennyiben bankkártyával szeretné fizetni a részvételi díját, látogasson el a webshopba>>>
 


 

Átutalással történő fizetéshez jelentkezzen most az alábbi űrlap kitöltésével.


Az űrlap kitöltése után egy visszaigazolást kap e-mailben, majd küldöm a részvételi díjat tartalmazó átutalási számlát.
A konferencia előtt pedig kap tőlem még egy részletes tájékoztatót.

Többen kérdezték tavaly, hogy részt vehetnek-e a konferencián, ha esetleg nem érkezik meg addig a részvételi díj utalása.
Természetesen minden jelentkezőt szeretettel látunk, és a belépéshez elegendő lesz névvel csatlakozni a Facebook csoportba.

Jelentkezési határidő: 2021.11.23.  14:00  


Ügyfélszolgálat: Fata Emőke (.(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet))
Tel: +36 70  327 9216 


Jelentkezési lap

Az Ön neve:*
E-mail a kapcsolattartáshoz:*
Telefonszám a kapcsolattartáshoz:
TREND Klub kártya száma (vagy egyéb kedvezmény kód):
Résztvevők száma:
Résztvevők nevei:
Számlázási cí­m (cégnév, cí­m, adószám):
Megjegyzés:
A megrendelés elküldésével elfogadom az /adatvédelmi irányelveket/, adataim kezeléséhez önkéntesen hozzájárulok.:*

Rólunk mondták

"Egyszerű formában, közérthetően kapok információt a legfontosabb tudnivalókról Cafeteria témában."

Plósz Orsolya

HR vezető

MTD HUNGÁRIA KFT.

"Jó hangulatú, kiemelkedően szakmai előadások élvezetes stílusban."

Süveg Tibor

HR Manager

Bank of China Limited Mo.-i Fióktelepe

Mindenkinek ajánlom, aki cafeteriával, számfejtéssel foglalkozik, vagy vezetőként alkalmazottai megtartásán, motiválásán dolgozik.

Ács Ildikó

HR menedzser

SONEAS cégcsoport

TREND Klubról

"A végvezetőnk idén azt mondta, hogy már cafeteria szakértőnek tekint. Ezt a Cafeteria Trend Klubnak köszönhetem"

Siposné Tóth Eszter

HR manager

iData Kft.

"Kiváló szervezés, precíz, alapos felkészültség, gyakorlatias előadás jellemezte."

Szabó Márta

asszisztens

LEG Magyarország Zrt.

"Nagyon jó volt az előadás! A gyakorlatról szólt, nem az elméletről! SZUPER VOLT! Jövök máskor is!"

Kende Andrea

Bér- és munkaügyi vezető

77 Elektronika Kft.