BeneFits 2019

BeneFits 2019

Szakmai konferencia


Itt az ideje, hogy egy kicsit szélesebb körben tekintsünk a cafeteriára. Így a Cafeteria Panoráma konferencia sorozat BeneFits 2019 címen jelentkezik 2018 végén.

 

Továbbra is konkrét, gyakorlatias megoldásokkal, dokumentum mintákkal érkezünk a rendezvényre, hogy egyszerűen átalakíthassa juttatási kínálatát a 2019-es év elvárásaihoz.

Az adótörvények puszta ismerete sajnos kevés egy jó juttatási rendszer működtetéséhez. Legalább ilyen fontos ismerni azt, hogyan valósítsuk meg a törvényi elvárásokat.

 

 

Emellett kudarcba fullad a juttatási rendszer akkor is, ha:

- a munkáltató a kelleténél több adminisztrációt vesz magára, mely nem csak a törvényi szabályozásból adódhat, hanem akár a szolgáltatók elvárásaiból is.
- a munkáltató nem ismeri az újonnan megjelent lehetőségeket

- a munkavállalók nem érzik értékesnek a kapott juttatásokat

 

A 2019-es törvényi szabályok új lehetőségeket és feladatokat is vonnak maguk után:

1. Az új törvénybe illő új lehetőségeket, kötelezettségeket mind a munkáltatónak, mind a munkavállalónak meg kell ismernie és értenie.
2. A 2019-ben használt juttatási elemek megismerése nem merül ki a rájuk vonatkozó adózási szabályok összegyűjtésében.

 

BeneFits 2019 - szakmai konferencia, ahol a törvényi kereteken kívül részletesen áttekintjük:

- az egyes lehetőségek megvalósítási módját
- friss egyetemi kutatási anyag alapján készült koncepciókat
- a munkáltató feladatait a 2019-es működtetéshez kapcsolódóan.
- a dolgozókat érintő legfontosabb információkat, hiszen nélkülük jövőre sem lehet sikeres a cafeteria.

- a szolgáltatóknál várható pozitív, negatív változásokat, melyek ismerete komoly meglepetésektől óvja meg a munkáltatót.

Ráadásul az információkat első kézből közvetlenül a szolgáltatóktól, az alkalmazóktól hozom a konferenciára. Olyanok mesélik el terveiket, tapasztalataikat, akik maguk is részt vesznek az új környezet alakításában, vagy kiemelkedően sikeresek a gyakorlati megvalósításban.

Emellett lehetőség lesz a cafeteria alkalmazók közti intenzív tapasztalatcserére is.


A korábbi évek résztvevői ilyen véleményekkel távoztak:


*  A jövő évi tervezéshez igazán hasznos információkat biztosító rendezvény. - Empergel Irén * Kompenzációs és juttatási munkatárs - Magyar Posta Zrt.


*  Jó, hogy mindig meg tud újulni a rendezvény... - Major Mária * HR működéstámogató senior specialista - Magyar Telekom Nyrt.


* Tavaly már részt vettem, és most sem csalódtam, magas színvonalú rendezvény volt. - Takács Zoltánné * Humánpolitikai munkatárs - MVM Paksi Atomerőmű Zrt.


* Átfogó volt, pörgős, ideális hosszúságú előadások, kellő mértékű szünetekkel, gyakorlatias, tapasztalt előadók. - Pusztai Anikó * HR generalista - CG Electric Systems Zrt.


* Rengeteg mindent megtudtam pl. a lakáscélú támogatásról... - Hermann Helga * HR generalista - National Instruments Hungary Kft.


* Meglepetés volt számomra az egészségszűrés és a kóstoló. - Kármánné Erika * Munkaügyi ügyintéző - bérszámfejtő - Tresser Restaurants Kft.


 

...és a 2017-es hangulat:

 


Tervezett program

A program még tervezés alatt.

Várható részek:
- Fata László előadása a megvalósításhoz
- A Cafeteria TREND közreműködésével a helyzethez készített egyetemi kutatások eredményeinek bemutatása
- Egyes, érintett szolgáltatók előadása
- NAV-os előadás
- Kérdés-válasz szekció

A résztvevők a gyakori juttatások megvalósításához szükséges kész dokumentumokat is megkapják a rendezvényen.

 

>>>A program a rendezvény időpontjáig változhat.<<<


 

Időpont: 2018.11.29.     09:00-16:00 

 

Helyszín: Lurdy Ház, 3-as terem (1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 12-14. )



MENNYIBE KERÜL?

Részvételi díj: 16.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 20.320 Ft/fő)

Kedvezmények:

 1. A Cafeteria TREND Klub tagjai (a magazin éves előfizetői>>) ingyenesen vehetnek részt a rendezvényen
2. Partnerkedvezmények igénybevételéhez használja a megfelelő kódot + pl. klub kártya száma stb.

3. Amennyiben egy munkáltatótól több résztvevő érkezik, úgy kísérő munkatársak részvételi díja 14.000 Ft + 27% ÁFA/fő (azaz 17.780 Ft/fő)

Az ár tartalmazza a képzést, a kiadott háttéranyagokat.
Étkezésről, frissítőről mindenki önállóan gondoskodhat a Lurdy Ház étkező szigetén. 

  
Hozza el ismerősét, gazdasági vezetőjét, könyvelőjét, személyügyért, béren kívüli juttatásokért felelős munkatársait is! 

 


 

Jelentkezzen most az alábbi űrlap kitöltésével.


Az űrlap kitöltése után egy visszaigazolást kap e-mailben, majd küldöm a részvételi díjat tartalmazó átutalási számlát.
A konferencia előtt pedig kap tőlem még egy részletes tájékoztatót.

Többen kérdezték tavaly, hogy részt vehetnek-e a konferencián, ha esetleg nem érkezik meg addig a részvételi díj utalása.
Természetesen minden jelentkezőt szeretettel látunk, és a belépéshez elegendő lesz névvel, cégnévvel regisztrálni. (vagy az e-mailben küldött gyors regisztrációs lappal)
Nem szükséges utalási bizonylatot, klub kártyát stb. hozni. 


Jelentkezési határidő: 2018.11.27.  14:00  


Ügyfélszolgálat: Balogh Éva (.(Az email cím megtekintéséhez engedélyezni kell a JavaScriptet))
Tel: +36 70  327 9216 


Jelentkezési lap

Az Ön neve:*
E-mail a kapcsolattartáshoz:*
Telefonszám a kapcsolattartáshoz:
TREND Klub kártya száma (vagy egyéb kedvezmény kód):
Résztvevők száma:
Résztvevők nevei:
Számlázási cí­m (cégnév, cí­m):
Megjegyzés:
A megrendelés elküldésével elfogadom az /adatvédelmi irányelveket/, adataim kezeléséhez önkéntesen hozzájárulok.:*

Rólunk mondták

"Olyan aktuális témákat érintett ez a konferencia, amely a legtöbb munkáltató mindennapi életében jelen van."

Tóth Imréné

Munkaügyi vezető

Agroprodukt Kft.

"Jó hangulatú, kiemelkedően szakmai előadások élvezetes stílusban."

Süveg Tibor

HR Manager

Bank of China Limited Mo.-i Fióktelepe

"A tudásanyagon kívül nagyon hasznosnak tartottam a szolgáltatók jelenlétét."

Hudi Gabriella

Gazdasági vezető

Biotek Agriculture Hungary Kft.

TREND Klubról

"Aktuális problémákat tárgyaltunk. Sokszínű volt a program."

Sipos Andrásné

humán munkavállalói kapcsolattartó munkatárs

Magyar Posta Zrt.

"Minden rendezvényre kérdésekkel érkezem és örülök annak, hogy minden választ meg is kapok."

Boda Piroska

Senior HR Specialista

NI Hungary Kft. Debrecen

"A Cafeteria Kerekasztal kiváló lehetőség a béren kívüli juttatásokkal foglalkozó munkatársaknak az együtt-gondolkodásra, tapasztalatcserére, információ-gyűjtésre."

Empergel Irén

Humánerőforrás Gazdálkodási Munkatárs

Magyar Posta Zrt.