Miért is kellene kinyomtatni az internet utalványt?
Az Accor Services Magyarország Kft. már 2006-óta biztosítja, az otthoni internetezést támogató internet utalványt.
Akkor is, mint ahogy a mostani online formával is, elsőként lépett az utalványszolgáltatók közül a piacra.
A 2010. január 1-jétől életbe lépő, béren kívüli juttatásokat érintő változások alapján egyetlen adómentes juttatás maradt: az internet használat támogatása.
Az Accor Services Magyarország Kft-nél az utalvány 2010. január 1-jétől online formára változott, hogy még rugalmasabb lehetőségeket biztosítson ügyfelei számára. Ez a változás nem jelent nehézséget a munkavállalók számára, hiszen eddig is a kapott „papírra” nyomtatott kódot használták fel az egyes internet szolgáltatóknál. Ma már utalvány helyett egy online felületen kapják meg ezt a kódot a jogosultak. Természetesen erre az új e-Ticket Web-re is azok a jogszabályok vonatkoznak, mint az papír alapú utalványra.
Az e-Ticket Web előnyei az utalványhoz képest:
- A munkaadó online megrendelheti, és így nem kell az utalvány szétosztására időt szánni, hiszen a megrendeléskor megadja a dolgozók közvetlen e-mail címét, így őket direktben értesítik a feltöltésről.
- Nem kell többé az elveszett utalványok miatt aggódni, mert online formában a kódok bármikor elérhetőek maradnak.
- A jelszóval védett hozzáférés még biztonságosabbá teszi a juttatás igénybevételét.
- Az egyes kódok értéke (azaz a felhasználható juttatási keret) felváltható. Erre akkor van szükség, ha a rendelkezésre álló összegnél kisebb értékű a számla, amit ki kell fizetni az internet szolgáltatónál. A szolgáltató pedig nem teszi lehetővé a számla túlfizetését. A felváltott összeg maradéka szintén felhasználható a számlák kiegyenlítésekor.
A magazinolvasók pontosan megismerték a juttatás működését.
Előfizetek>>>
A megadott e-mail címre díjmentesen elküldöm az összefoglaló anyag letöltési linkjét!
Feliratkozásommal elfogadom az adatvédelmi irányelveket, adataim kezeléséhez önkéntesen hozzájárulok.